Je kunt op zich nog prima scannen met vijf maand, maar dan kun niet meer de hele vrucht er op krijgen. tenminste, dat is mijn ervaring...
zaralover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-11 11:50
hij zei dan ligt het te diep om zeker te zijn , dan kun je ook goed niks zien. omdat een scan en maar een klein stukje in kan. Maarja ze is opgevoeld en de waterzak is gevoeld dusja, ik vind het goed
zaralover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-11 14:26
hmmm me batterij van me fototoestel is leeg, even wat oudere foto's dan maar
Is het maar goed dat je haar toch nog zo snel hebt laten scannen. Wanneer is ze in april precies uitgeteld? De mijne is namelijk ook bijna op de helft van de dracht en die is 14 april uitgeteld.kom je je nu ook melden in het dikke buiken topic 2012?
linky
Geplaatst: 25-10-11 17:41
Wij haden destijds een Goudsmid merrie gekocht op voorwaarde dat ze gust zou zijn; de handelaar heeft haar daarom hengstig laten spuiten. Ze werd mooi om de drie weken hengstig, maar werd wel wat vol. Toen ik in het voorjaar aan het borstelen weas kreeg ik een schop, mijn man verklaarde me voor gek. Maar na opvoelen was ze dus wel mooi drachtig................. er is een prachtig hengstveulen uit gekomen.
ja inderdaad, maar ook mijn merrie word pissig als ik aan der buik kom, borstel (bij der lies meer zeg maar) terwijl ze eerst echt overal helemaal fijn vond met zo'n lipje weet je wel. Dus dat vond ik ook al wel wat raar, ook is ze super sjagerijnig tegen de andere. Terwijl ze eerst wel liet weten dat ze de baas was maar nooit de moeite deed erachter aan te gaat te bijten of te schoppen en nu wel. Ze is trouwns 21 mei gedekt, dus rond die tijd in april moet ze een veulentje krijgen.
zaralover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-11 19:13
ja inderdaad, maar ook mijn merrie word pissig als ik aan der buik kom, borstel (bij der lies meer zeg maar) terwijl ze eerst echt overal helemaal fijn vond met zo'n lipje weet je wel. Dus dat vond ik ook al wel wat raar, ook is ze super sjagerijnig tegen de andere. Terwijl ze eerst wel liet weten dat ze de baas was maar nooit de moeite deed erachter aan te gaat te bijten of te schoppen en nu wel. Ze is trouwns 21 mei gedekt, dus rond die tijd in april moet ze een veulentje krijgen.
Leuke merrie. Heb je der gedekt door een bekende hengst? Zo ja welke?
zaralover
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-11 10:06
Jespri schreef:
Leuke merrie. Heb je der gedekt door een bekende hengst? Zo ja welke?
nee geen bekende hengst, maar het is wel een volbloed arabier , en de ouders van hem zijn meer uit de rensport. Maar het zal dus wel een pittige pony worden, want zara mijn pony die is ook niet bepaald een beginners/kinderpony:P
met sunrise heet die hengst, hij is wel iets kleiner als mijn merrie maarja nie zo erg. Het is in iederen geval een volbloed arabier. ik zal de papieren nog is opzoeken kan ik kijken wat voor een afstammeling die heeft.