flessen veulen opgevangen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:58

Eerlijk gezegd ben ik benieuwder naar de uitslagen van de bloedtest dan naar foto's...
Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Dat van die biest nu nog geven begrijp ik niet helemaal, na 4 dagen wordt dat toch niet meer opgenomen? Neem aan dat de kliniek zijn afweer ook wel een zetje heeft gegeven?
Knietje zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Zodra z'n spieren sterker worden, zal 't minder vaak verkeerd schieten.
Edit: super natuurlijk dat je je over dit diertje ontfermt.

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 01:11

Sientje schreef:
Eerlijk gezegd ben ik benieuwder naar de uitslagen van de bloedtest dan naar foto's...
Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Dat van die biest nu nog geven begrijp ik niet helemaal, na 4 dagen wordt dat toch niet meer opgenomen? Neem aan dat de kliniek zijn afweer ook wel een zetje heeft gegeven?
Knietje zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Zodra z'n spieren sterker worden, zal 't minder vaak verkeerd schieten.
Edit: super natuurlijk dat je je over dit diertje ontfermt.

Foto's zullen jullie even moeten wachten tot morgen, het ging niet helemaal zoals geplan't met de camera.

De bloeduitlsag was goed, hij is goed genoeg op gang (kwa antistoffen in zijn lijf) maar kwam iets onder het gemiddelde eruit, dus de biest die ze ingevroren hebben op de kliniek is dan altijd mooi meegenomen. Hij was geen plasma nodig, dus een beetje ertussen in.. :)

Het word inderdaad minder goed opgenomen, maar er word wel iets opgenomen! Ook na 4 dagen.
En iets vonden we beter dan niets omdat we zijn eerste 4 dagen niet hebben meegemaakt, dus uit moeten gaan van de verhalen.

Hij poept weer niet, Na telefonisch even overlegt te hebben met de Da, besloten de nacht door te voeren. Wie weet floept er toch wat mest uit vanacht.
Zo niet, krijgt hij morgen weer een klisma.

Hopelijk poept hij dan weer voldoende, zijn darmen zijn duidelijk nog niet helemaal op gang.

Even afwachten dus, wat de doc er morgen van vind.

Hij heeft vandaag echt lopen rennen en bokken, hij word wel steeds sterker :)

Sita_

Re: flessen veulen opgevangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 07:24

Hopelijk gaan zijn darmpjes ook snel naar behoren werken! :(:)

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 10:06

Jeetje.. wat naar dat hij weer niet mest.. Sneu zeg. Geel veel succes met je 'zorgenkindje'

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 10:06

HOe is het nu?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:48

Hoe gaat het me je kleintje? :)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:50

Als de darmpek er niet fatsoenlijk af is gekomen, kan dr inmiddels best een verstopping zijn ontstaan. Ik hoop dat die kan worden opgelost. Ben ook benieuwd hoe het gaat nu.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 23:03

Ach nog een flessen veulen.
Wat lief dat je dit doet en net als Sita wens ik je heel veel succes bij het grootbrengen.
Hopelijk heeft hij inmiddels wel gemest want het zou toch sneu zijn als hij verstopt zou raken.
Ben ook benieuwd naar de foto's straks.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 23:26

Hoe gaat het nu met deze kleine? Wil de darmpek inmiddels afkomen?

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 23:28

ook jij ontzettend veel succes !!!!! :D en natuurlijk ondanks alles ook veel plezier met het veulentje