Sita_ schreef:Ik heb net contact gehad met Chanine en zoals het er naar uit ziet gaan wij hem morgen ophalen en krijgt hij bij ons een heel mooi plekje..
Fijn! Heel veel succes met dit diertje! Hou je ons op de hoogte?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:Ik zou een adres met een merrie met melk voor laten gaan op de fles.
GamblersCup schreef:Ik zou een adres met een merrie met melk voor laten gaan op de fles.
KingSter schreef:@alison_belle:
Misschien is de situatie zoals jij hem schetst, maar dan kan deze boer er op een andere manier mee omgaan.
Als je een merrie laat dekken kan er zoiets gebeuren als, ze merrie overlijd of dat het veulen niet wordt geaccepteerd.
Daar moet al over nagedacht zijn en als deze boer oud is had hij er misschien niet meer aan moeten beginnen.
alison_belle schreef:KingSter schreef:@alison_belle:
Misschien is de situatie zoals jij hem schetst, maar dan kan deze boer er op een andere manier mee omgaan.
Als je een merrie laat dekken kan er zoiets gebeuren als, ze merrie overlijd of dat het veulen niet wordt geaccepteerd.
Daar moet al over nagedacht zijn en als deze boer oud is had hij er misschien niet meer aan moeten beginnen.
Waarom word er gelijk een hele slechte conclusie getrokken??????
Ben je op de hoogte van de situatie dan??????
Soms lopen zaken nu eenmaal anders dan je gepland hebt en soms kan je daar niets aan doen.
Gelijk het slechtste denken van mensen siert dan niet echt!!
Als ik het allemaal zo lees komt het helemaal goed met de kleine man![]()
Fijn dat deze dingen gewoon kunnen hier op bokt
guenivere schreef:Er kan een naar verhaal aan vast zitten. Maar goed voor dat je begint met fokken vind ik dat je moet afwegen wat de gevolgen kunnen zijn. Dus er altijd rekening mee moet houden dat deze dingen kunnen gebeuren. Overigens zijn er dan genoeg adressen waar je ze heen kan brengen. Vind het gewoon cru over komen. Als hij voor vanavond niet weg is word die in geslapen. Net als advertenties van als hij voor vanavond niet verkocht is gaat hij naar de slacht. Daar doel ik op.
alison_belle schreef:had iemand al bedacht dat dit misschien niet meer is dan een manier van aangeven dat er ECHT spoed bij is????
Verder stap ik uit deze discussie, ik ken n.l. ook de situatie net zo min als de rest van jullie