Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponylies schreef:kluisteren?, dus achterbeen aan voorbeen vast maken
Neonlight schreef:Wanneer de eisprong is? Op het einde van de hengstigheid.
anneuijttt schreef:Hoi!
De veearts is net weg, want hij kwam voor een van mijn andere pony's.
Ik had meteen eventjes gevraagd of er wat in zat, hij had aan de uiers gevoeld en zei dat het toch wel voller zou moeten zijn, maar je weet het nooit!
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes
_Esther_87_ schreef:anneuijttt schreef:Hoi!
De veearts is net weg, want hij kwam voor een van mijn andere pony's.
Ik had meteen eventjes gevraagd of er wat in zat, hij had aan de uiers gevoeld en zei dat het toch wel voller zou moeten zijn, maar je weet het nooit!
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes
Huh? De uiers? Maar die worden soms pas vol als het veulen er al zowat uitkomt...Als je aan de merrie niets kan zien zal ze toch gescand moeten worden lijkt me zo...
Voor al degenen die het hiervoor over KI hebben, dan zal ze wel een andere hengst moeten uitzoeken ook, hengsten mogen zover ik weet niet natuurlijk én via KI dekken...Dus dat is ook nog niet makkelijk als je bv een ras hebt waarbij dekken via KI niet gebruikelijk is of als de hengstenhouder dat normaal gesproken niet doet...
Mariska_28 schreef:Heel bijzondere dierenarts, dat hij aan het uier kan voelen of een merrie drachtig is.. En ik maar moeilijk doen met laten opvoelen enzo..
Kortom, je weet zo nog niets, niet of ze eventueel nog drachtig is, niet of ze misschien nog niet goed in de ovulatiecyclus zit, niks.. Succes met dekken..