ja schattig hè! Ik sta er ook altijd zo naar te kijken... Ook heel pittig, bokken en zo... super schattig. Ik had het niet anders verwacht, hij was al zo heftig aan het schoppen in haar buik!
Gefeliciteerd met je prachtige kleine heel ondeugende hengstveulentje.
Gelukkig alles goed gegaan.
arabs
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-11 23:31
het is nu juming op de manège, dus het kon gewoon niet eerder... ik heb dekens aan de deuren van de stal gehangen maar zelfs daarmee hebben ze best wel wat stress. Vooral als de camions op en neer rijden wipt Amal de stal rond en Shamala probeert hem de hele tijd te beschermen, dan weer weg van het raam houden (dat ik overigens ook niet open kan zetten) en dan weer weg van de staldeur omdat er mensen passeren... de drukte valt redelijk goed mee in de stallen, maar de dieren voelen wel dat er vanalles aan de gang is... en buiten is het natuurlijk nog anders De weien liggen ook naast de buitenpiste waar de jumping is...
Gefeliciteerd! En wat een ontzettend mooi veulen! Fijn dat alles goed is gegaan en hij gewoon mag drinken bij Shamala en er geen bloedgroep probleem is!
dank je wel! ja vandaag kan ik echt gaan genieten! ik heb de hele week stijf van de spanning rond gelopen, nu gewoon chillen: zaaaalig! ik zal binnenkort nog enkele foto's plaatsen als ze op de wei staan, want die camera in de stal vinden ze maar niets
ArroNnie
Geplaatst: 24-04-11 12:10
Aaah, wat en super leuk koppie heeft het veulentje! Gefelciteerd en veel succes!
Super zeg! Gefeliciteerd Geniet ervan, je hebt het verdient!
Birdie60
Geplaatst: 24-04-11 18:00
gefeliciteerd met je prachtveulen
arabs
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-11 18:06
dank je! vandaag was Amal al samen met mama hooi aan het (proberen te?) eten... hij is echt een hongerig type, hangt constant aan haar uier... zijn buikje is al goed rond en hij loopt er fris bij, bokt regelmatig dus dat wordt nog wat als die groot is! daarstraks ben ik even mee in de stal gaan zitten en kwam hij wat snuffelen aan mijn neus en zo, super schattig... het is echt genieten nu vandaag is het raam ook terug open gegaan (toen ik er was, omdat het jumping was en er veel lawaai was, Amal is een beetje schrikkerig maar mama was al ok) en Shamala maakte ook al aanstalten om naar buiten te willen, dus morgen de wei op gaan zal heel goed lukken! Ik ben benieuwd. Amal luistert heel goed naar haar en zoekt bij haar bescherming als hij bang is, da's wel makkelijk tussen al die andere paarden...
pleiada
Geplaatst: 24-04-11 18:17
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!!Toen jou merrie te koop stond bij de oude eigenaar heb ik ook nog gemaild voor informatie,dat arme beestje heeft erg veel meegemaakt(mede dank zij hun volgens mij) ..Het is maar goed dat ze bij jou terecht is gekomen!!
ja da's waar, ze was compleet getraumatiseerd en fysiek gewond maar nu is ze super aan het bekomen. bedankt! als ik kijk naar haar dan wordt ik super blij en als ik dan kijk naar haar en haar zoontje dan ben ik nog blijer! ik ga ze ook niet scheiden (enkel even om af te spenen, maar da's dan een paar meter), ze blijven allebei bij mij voor de rest van hun leven
pleiada
Geplaatst: 24-04-11 18:26
Erg leuk dat ze samen mogen blijven!!Veel plezier met moeder en zoon
Wauw, gefeliciteerd! Heeeeeel knap ventje heb je daar en super dat het dan toch allemaal goed gekomen is!!
arabs
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-11 16:51
hey allemaal, hier nog een paar nieuwe foto's. vandaag zijn we een keertje op de wei gegaan (ik wilde ze op de groene weien zetten maar het was redelijk moeilijk om ze uit de stal te krijgen dus hebben we de wei het dichtst bij genomen, een winterwei. dan konden ze al eens oefenen
eerst een beetje een stormloop, vooral door mama
moeder en zoon op uitkijk
trotse moeder en zoon
en het eerste contact met de buurman, onze pony die donderdag met hun twee op de wei gaat
Ik zal blij zijn als ze continue op de wei kunnen, het zal hun deugd doen. kunnen ze relaxen, eten en goed bewegen Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
hij is ook super lief, daarstraks kwam hij toen ik even bij hen in de stal zat ruiken aan mijn gezicht... wel op zijn hoede natuurlijk, maar super schattig - echt een lief ventje hoe gaat het bij jou steffi?