Vind ik ook (meestal gaan mensen wegblijven als hun eigen veulens er eenmaal zijn, terwijl er nu wel al mensen meekletsen die nog lang niet aan de beurt zijn, daarom gaat het nu zo hard. Ik stem voor meeleven tot het eind van het seizoen )
Volgens mij kan dat makkelijk lukken. De lijst is nog behoorlijk lang.
Vanmiddag genoten van Bridie en Gilly-Gail op het land. Bridie even van het veulen af gehaald. Ze wilde wel erg graag terug naar stal, maar blijft toch goed handelbaar!
Even een stoer fotootje spammen, de rest staat zo bij KS-ITP.
Voor de bokkers die vannacht (alweeeer) gaan waken: veel sterkte en ik duim voor jullie dat de merries aan het werk gaan.
deel 2 heeft er zon 2,5 maand over gedaan, dus nu moeten we nog vlugger zijn En hoeveel alarm sinds vanochtend Nicole?
Cynthia82
Geplaatst: 15-04-11 22:14
Deel 4 gaat echt wel lukken, hoor! Deel 2 hebben we ook binnen 3 maanden volgekletst. Al merk je hier ook wel dat sommigen bij wie het veulen is geboren zich hier niet meer melden. Ach.. ik denk dat ik niet zo snel van deze verslaving afkom
Mooie foto, Diane!!
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 15-04-11 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben een tijd weggeweest en terug gekomen omdat Ghost is geboren En baal er nou van dat ik zo'n tijd weg ben geweest uit dit gezellige topic
Wij hadden de naam in februari al bedacht, eerst hadden we Gill, maar dat vond ik niet zo leuk Mijn collega's zijn ook erg crea bezig geweest met namen met een G
LadyMadonna
Geplaatst: 15-04-11 22:20
Wij hebben een Gemstone (Uphill x Sonique) K ben toch blij dat ik niet aan een letter vast zit
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 15-04-11 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje, wat groeit Adana hard! Grappig dat dotje veulenhaar op haar hoofdje. Haar koppie is al een stuk lichter geworden, brilletje zie je ook minder duidelijk nu.
onley
Geplaatst: 15-04-11 22:21
Jup in deel 1 nog geboren
Hoezo stef? Adana is best al een lange tijd geschoren hoor? had je dat nog niet gezien
ze staat zich te pleuris te zweten op de wei dat van ellende niet weet wat ze moet doen en laat niks van haar los behalve op haar koppie
Laatst bijgewerkt door onley op 15-04-11 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Adana wordt al echt paard. Die is groot zeg! Die vacht is zo wel heeeeel apart
onley
Geplaatst: 15-04-11 22:21
YSR1971 schreef:
Jeetje, wat groeit Adana hard! Grappig dat dotje veulenhaar op haar hoofdje. Haar koppie is al een stuk lichter geworden, brilletje zie je ook minder duidelijk nu.
Ghost, het blijft leuk, maar je veulen is helemaal geen ghost :P Zo vond ik Gravida wel leuk (betekend zwagerschap in het latijns) Maarja als t veulen er is is er geen zwangerschap meer, dus die viel af
Qua uiterlijk misschien niet, maar qua karakter Het is echt een spookje Lekker in mama's oor knauwen als die even ligt... rondjes door stal galoperen als mama even rustig staat
onley
Geplaatst: 15-04-11 22:24
stef schreef:
Neuh, had ik nog niet gezien, en ik ben het vanuit de mini's gewend, maar bij grote niet (ja, AV's )
o zo ja veel zeggen ooo dit en oo dat naja moet ik daar dan zo laten staan met die 10 cm lange berenvacht waarbij ze staat te zweten als een otter en na 5 min spelen al geen zin meer heeft..