Kan niet wachten tot Melody hengstig is!Melody heeft er volgens mij ook weer zin in die liet zich vorige hengstigheid al bespringen door de haflingerruin waar ze bij staat!
Joto
Geplaatst: 09-04-11 09:28
Dank u dank u .
Nummer 2 is inmiddels ook geinsemineerd. Wou de volgende hengstigheid pakken.. Maar vind het fijn als ze wat dichter op elkaar zitten.
Zal jullie Peter ook even voorstellen Greet is dus al drachtig en dan hopelijk volgt Indira over 2 maand ook. Andere 3 gaan onder fries.
Ligt eraan of de hengst homozygoot is. Is hij dat, Joto?
Joto
Geplaatst: 09-04-11 09:35
Dat hoop ik stiekem van wel ja haha.
Greet krijgt bont, ben ik haast wel zeker van. Mag dit keer ook in mannelijke uitvoering haha. Als Indira nou een prachtig bont meisje krijgt.. Hoeven we nooit weer te fokken.. Dan is de droom compleet.
Zijn al paar veulens van hem geboren en tot nu toe allemaal bont. Hij is niet homozy.
hier is het altijd spannend voor aftekeningen...kleur is toch bijna altijd schimmel haha
MarijeR
Geplaatst: 10-04-11 15:03
Leuke hengst Joto! Hopelijk heeft ie z'n bonte zaadjes gebruikt
Homozygoot bont is leuk hoor maar dan nog moet je soms zoeken naar het bonte deel. Ik heb uit een homozygoot bonte merrie nu al 2 bonte veulens met 4 witte benen en allebei een minimaal wit vlekje op hun lijf Gelukkig is de kleur voor mij niet zo belangrijk, minder wit is ook minder wassen voor de shows.
Hier ook geen aparte kleur hengst is zelfde kleur bruin als Mel.. Maar wie weet wel kans op vos..Mels moeder is een vos!
MarijeR
Geplaatst: 11-04-11 09:51
Heel voorzichtig zeg ik:
MarijeR - KGL Zeros Isis x Tibbs Midnight Mardi Gras - 11 februari 2012
Ze slaat heel duidelijk af en Tibbs wil ook niets met haar te maken hebben. Maar het blijft spannend, vorig jaar heeft ze tot 2 keer toe het vruchtje verloren rond de 3 maanden...
Eilinora
Geplaatst: 11-04-11 11:08
ik duim voor je marije....het weer zit tenminste wel al goed mee
Ja Jes toch weer dekken..vond de combi ook zo leuk dus kon het eigenlijk niet laten. Die 2 lijken zoveel op elkaar kwa uiterlijk maar ook karaktereigenschappen.Ze vullen elkaar ook precies aan..
Vrijdag gaat ze daten met Ramzi!
Bimmetje
Geplaatst: 13-04-11 08:29
en je IBOP plannen? Komt ramzi naar jou toe of breng je mel weg.