Hoop dat hij/zij snel komt. Zodra het veulen er is zal ik direct foto's posten 1 ding is zeker, de naam daar ben ik aal aan uit !! (Het moest met een N beginnen)
update: gisterenavond 6/4/2011 Uiers waren harder en er zat een soort korstje op de uiers (opgedroogde hars)... Na een gehele dag weidegang. Ik denk dat het nog eventjes gaat duren.
het lijkt mij dat haar vulva er nog niet klaar voor is... is het wel? sja en een uier kan zich snel vullen! spannend! Succes!
arabs
Geplaatst: 07-04-11 20:14
laffayette schreef:
voila een echte drilpudding
ben echt zo benieuwd ...
euh even een vraagje, is het de bedoeling dat die billen slap zijn? Ik trof bij mijn paardje vandaag ook zo'n billen aan (met putten, maar niet zacht...) en vulva klein beetje open... Zou ik best gaan waken? Ze is pas over een week 320 dagen... ook nog niet aan het harsen of zo... het is mijn eerste veulen, vandaar...
@ lafayette: hey bedankt. ik had even lichte paniek, dat zou "net ietsje" te vroeg zijn (ze heeft vorig jaar rond deze periode in de dracht een veulen verloren...) Ben ook wat verder gaan lezen op bokt en ik denk dat ik nog tijd heb (haar billen waren nog stevig) : gelukkig! ik kijk nu elke dag naar haar uier maar die was nog niet zover, maar ik hoorde dat dat heel snel kan omslaan of even goed super lang kan duren...
@ arabs: Ja dat klopt uier kan en wil ik niet vanuit gaan.. Kan idd. heel snel omslaan. Wel heeft ze nu een kuiltje langs haar staart en aan de andere kant ook. Ze zegen dat je de staart van het paard op de rug moet kunnen leggen dat dan de banden heel slap zijn... Maar ja dat lukt bij Lorena niet, maar toch heeft ze al slappe banden...
ja dat had ik ook gelezen van die staart, maar ook dat die banden een maand lang slap kunnen zijn... goh, wel héééél spannend zie je ook iets veranderen aan haar gedrag? Een tijdje geleden was het veulen aan het draaien in de buik van Shamala en ze werd heel flauw en aanhankelijk, misschien moet ik dat als referentie nemen? Nu begin ik toch een beetje zenuwachtig te worden...
Haha dat is normaal he. Ik ook hoor Lorena is 327 dagen drachtig en de dagen beginnen nu echt af te korten.. Lorena is nog steeds erg rustig, alleen s'nachts ligt ze veel plat en kijkt naar haar buik. Ben benieuwd of ze miss voor weeen heeft.. Dat kan natuurlijk ook.
Ja saaams als dat kon??? zouden veel dat hier doen hihi... Ze harst nog en uiers lijken ec ht op kegels maar geen beebje en nog geen melk uit de uiers... Ben bang dat we moeten afwachten Kunnen niks anders he.. Maar ja zal straks eens even proberen te roepen wie weet...
Denk het niet nee. Maar wat me gisteren opviel is dat ze wat hengstig gedrag vertoont, is dat normaal in zo een ver gevorderde dracht?? Er komt ook enkele druppels uit haar kling :s Wie kan hier info over geven?