Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

russel schreef:Laat het beestje eerst maar eens door de moeder opgevoed worden....het is nog zo een baby, die weet niet wat hij doet.
Als je zelf dus geen ervaring en weet hebt, wacht dan tot hij wat ouder is, dan weet hij ondertussen ook dat hij vervelend kan zijn en heeft hij al een paar keer een oplawaai van zijn moeder gekregen...
nikia schreef:het is fijn dat er iemand vanachter zijn PC kan bepalen of ik wel of geen weet heb, dus als je het niet vraagt of op de vorige pagina gelezen hebt, aub geen voorordelen.
wat betreft opvoeding van de moeder moet ik zeggen dat zij bij dit veulen een engelen geduld heeft. Ze trekt een gezicht van stop daarmee, maar doet er verder niets mee.
dat ging vrij aardig. Alleen vind ik inderdaad dat haar moeder niet streng is, helemaal niet eigenlijk. Beetje jammer. Verder heb ik door omstandigheden niet zoveel tijd gehad begin van de week, maar we gaan vanavond gewoon weer verder. 
nikia schreef:@molenweide: poetsen, voetjes geven etc. is allemaal geen probleem.
@Russel: sorry hoor, ik word een beetje moe van jou geblaf. Ik vraag om tips en het enige wat jij kan doen is iemand voor de schenen schoppen. Zeg dan niets. En wat betreft het wassen: Ik heb niet gezegd dat ik haar moet wassen! Zeker niet! Ik was mijn paarden eigenlijk helemaal niet, alleen als het echt moet! Maar ik stop nu met reageren op jou berichten als je het niet erg vind.
Verder wil ik iedereen bedanken voor de tips. Ik moet maar gewoon verder streng en consequent zijn.
gewoon niet luisteren naar iets wat je niet wil horen.