Hahaha, zal je maar gebeuren, maar wel een schitterende tinker merrie. Weet 100% zeker dat het een schitterend veulen wordt! Heel veel plezier met beiden:D
Nee ik heb die man gebeld en die zag het eigenlijk niet zitten dus dan niet
Nu blijft ze hier zowiezo tot ze bevallen is en dan kan ze samen verkocht worden
Al zou iemand intresse hebben in haar dan hoor ik het wel
Ik heb ook achterhaald dat 2 velden verder een zwartbonte tinkerhengst staat en dat de merriekudde ontsnapt was en daar terrecht is gekomen dus die heeft waarschijnlijk zijn kans genomen en zij was precies perfect hengstig haha dus gelukkig wel een volle tinker beeb
Hoi, wat leuk spannend , hoop dat het allemaal goed gaat en blijf dit topic volgen ben ook wel erg benieuwd wat er uitkomt, maar dat zal best wel een mooitje zijn gezien de mama, veel plezier .
Kiimm_
Geplaatst: 21-07-10 17:03
Wat leuk, zo onverwacht. Ben benieuwd naar het veulentje wat eruit zal komen
AngelTidore
Geplaatst: 22-07-10 14:58
ahh wat een verrassing ben benieuwd hoe het veulentje eruit ziet!
cato1
Geplaatst: 22-07-10 15:13
Mooi beestje! Veel plezier.. ik blijf dit topic volgen!
haha wat een leuke verrassing, ben heel erg benieuwd wat voor veulen eruit gaat komen. Ik blijf dit topic even volgen
NienkeW87
Geplaatst: 24-07-10 22:27
Wat een mooie merrie! En wat een verassing! Ben benieuwd wat voor veulen eruit komt.. Vooral omdat de vorige eigenaar er vrij zeker van was dat ze niet drachtig was.. Ze weten dus ook niet wat voor hengst erop heeft gezeten..??
M_D_H
Geplaatst: 24-07-10 22:29
gefeliciteerd
Akecheta
Geplaatst: 24-07-10 22:44
Wat een leuke verrassing! Ben zooo benieuwd wat daar uit gaat komen! Ik blijf dit ook even volgen.
Nou madam wordt steeds dikker en dikker en gaat allemaal super... der tietjes worden ook heel langzaam steeds meer maar laat haar voorlopig nog lekker lopen.. En gaat ergens eind volgende week s avonds op stal
Zal snel weer foto;s plaatsen van de dame
Leuk dat jullie het blijven volgen, zal dan ook zo nu en dan een update doen.. Maar ik denk dat het voorlopig nog wel even gaat duren voor er een veulentje komt