Zoals ze dan een voet oid. missen.
Dit is nog vreemder natuurlijk
.Ben benieuwd naar de foto's!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

Hermafrodiet word het idd genoemd. Fiffill schreef:Asjemenou_ schreef:Dus dat zou betekenen dat het niet kan plassen?
Vast wel.Het komt echt heel weinig voor dat er zo erg iets mis is dat er gewoon hele gaten missen.
Een kween is een vrouwelijk dier met geslachtskenmerken van een mannetje, in mindere of in meerder mate.Er kan bijv. een soort penis aanwezig zijn naast de vrouwelijke geslachtsorganen.
Hoeven er geen last van te hebben hoor, ze zijn alleen onvruchtbaar.hoogendroog schreef:Filfil: Ik woon dan ook ver weg in de Achterhoek en daar heet het een kwenne.
Timilon: duidelijke uitleg!
Dat weet ik, maar hier in NH en de rest van NL noemen ze het een kween.
Kirr__ schreef:Het bestaat wel echt, kan zowat bij alle dieren voorkomen, wel zeldzaam. Ook bij mensen komt het voor.
Vaak zonder gevolgen voor het welzijn van het dier, behalve onvruchtbaar zijn.
daantjuhhh schreef:Kirr__ schreef:Het bestaat wel echt, kan zowat bij alle dieren voorkomen, wel zeldzaam. Ook bij mensen komt het voor.
Vaak zonder gevolgen voor het welzijn van het dier, behalve onvruchtbaar zijn.
Bij Oprah was er een keer een vrouw die 2 van de 3 kinderen ofzo kwijt raakte toen ze kinderbijslag aan wilde vragen en een DNA test moest doen.
Het DNA van 2 kinderen kwam niet overeen en der kinderen werden afgenomen.
Op dat moment was ze zwanger en omdat het onverklaarbaar was (ze wist immers zelf ook dat ze echt bevallen was, zoiets vergeet je natuurlijk niet)
toen ze weer moest bevallen hebben ze gelijk een DNA test gedaan en daar kwam ook een ander DNA uit dan dat die vrouw had.
Nu bleken er cellen van waarschijnlijk een 2 lingzus/broer (eicel die in de baarmoeder van haar moeder was samen gesmolten) te zitten.
En die kinderen hadden dat deel DNA.
Heel apart, het hele preciese verhaal weet ik ook niet meer, maar zoiets was het....
Vond het heel bijzonder.
Asjemenou_ schreef:Dus dat zou betekenen dat het niet kan plassen?