Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

randey schreef:jezus ze wil horen of er iemand na zo'n voorval het zelfde jaar nog zou gaan roberen haar weer drachtig te krijgen. Of iemand ervaring heeft en of er mess medisch iets is waarvoor je een jaar zou wachten.

Caprice4evah schreef:Hehe eindelijk normale reactie...
De hengst geeft elk jaar een 8 veulens, wij zijn de eerste bij wie het fout is gegaan... Ik betaal de dekking pas bij levend veulen dus heb niets weggegooid daarin... Mn DA geeft idd groen licht daar is ze gister voor gescand om te kijken of dr baarmoeder goed was en geen rare dingen te zien was, maar door mijn angst twijfel ik vandaar ik meer meningen wilde horen en/of ervaringen. DA gaat zeker beter controleren want jah dit zit bij hem natuurlijk ook niet in de koude kleren... En ook ik wil echt goede controle volgende keer zodat we het vroegtijdig kunnen zien of het tweeling is of niet... Of ze aanleg heeft weet ik niet dit was de eerste keer dus denk niet dat je over aanleg kan praten.

die helemaal van het padje afraakt, doordat iemand een veulen wil fokken met haar paard.
Citaat:persoonlijk zou ik gaan voor even een herstel voor de merrie en even wat rust te gunnen en dan bij de volgende hengstigheid weer een poging doen.

. Wel heb ik dit jaar minder toegeleeft naar de bevalling van het veulen en ben de geboorte van vorig jaar nog niet vergeten. Was er dit jaar weer bij met de bavalling maar de flitsen van vorig jaar schoten door mn hoofd. Ik zou persoonlijk de veulenhengstigheid even overslaan zodat je merrie goed kan herstellen zowel lichamelijk als geestelijk. Ik geloof dat als je 1 of zelfs 2 hengstigheden laat lopen de vruchtbaarheid echt niet afneem en anders is ze er ws niet aan toe dit jaar en kan je volgend jaar gewoon opnieuw proberen.