Drachtig en wat mager!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Re: Drachtig en wat mager!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 14:19

Volgens mij heb je al voldoende tips mbt voer en ontwormen gekregen. Wel vraag ik me af hoe het zit met haar entingen. Die zou je nu nog kunnen geven om ook het veulen te beschermen.

jennyk

Re: Drachtig en wat mager!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:00

wat super dat je zo goed voor haar zorgt!
Mooie hengst waar ze drachtig van is!

dadabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 07:57

Kappiegirl: Heb je ook een foto van jouw pony?

kappiegirl schreef:
ik heb ook een te magere merrie gekocht die hoog drachtig is en ik heb haar na 3 dagen op stal te hebben gehad meteen laten onderzoeken door de dierenarts.
Ik heb haar een vitamine spuit gegeven en een hele goede wormenkuur en ze staat op 4x per dag voer en 5x per dag hooi en weidegang 1.5uur per dag op voerend tot de hele dag.
Ik zou gewoon goed ontwormen en een vitamine kuur geven en 1x per dag slobber met wat maismeel extra er doorheen bij mijn pony werkt het aardig ze begint wat voller te worden het gaat langzaam maar goed ze is ook drachtig en kan elk moment haar veulentje krijgen.
Heel veel succes en ik denk dat er een mooi veulentje uit zal komen paps ziet er goed uit en als mams straks weer lekker in haar vel zit zal ze zeker ook een mooie pony worden.