Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Senna is echt een hyper actief veulentje
Haar dagindeling bestaat uit, spelen, rennen, bokken, melk drinken en slapen
Ze is ook erg nieuwrgierig en brutaal. Het is ook echt een groot veulen! Vandaag regent het hier de hele dag dus vandaag gaan ze ook nog niet naar buiten. De navelstreng droogt al mooi in.

frenia schreef:vraag wel even de dierenarts voor een bloedonderzoek
ivm antistoffen ed, ook door die navelstreng
kan zijn dat je veulentje plasma moet bijkrijgen
heb je de navelstreng wel goed ontsmet?
gefeliciteerd!
stitchlover schreef:Gefeliciteerd met Senna!
Ik wilde net vragen hoe het met je shetje ging inderdaad. Als er al harsjes aanhangen duurt dat niet lang meer
(de vader was een paard). Moet ik Senna nu al afstraffen als ze dingen doet die eigenlijk niet mogen? want net ging ze ook steeds met haar voorbeentjes tegen mij aan slaan. Ik denk zelf dat ze alles nog aan het uitproberen is
Net als dat ze ook steeds gaat bokken en springen
Iemand advies wat ik het beste kan doen?
Pindanootje_ schreef:het is idd beter, het gelijk af te straffen, als ze nu doorkrijgt dat ze het mag, zal ze het alleen maar blijven doen, en word het ws later veel moeilijker het af te leren.
Leuk dat je Senna hebt gekozen, vind het erg mooi bijelkaar passen, ben benieuwd naar foto;s en filmpjes
Maarja, nadat we dat weer vast hadden gemaakt had mijn vader er voor gezorgt dat de stroom het weer deed