Jaah... K zal zo vaak mogelijk foto's plaatsen... en als ik bij de geboorte ben zal ik hem ook filmen.. die zal via youtube ook hier geplaatst worden!!
Nee.. nog niet.. Ze gaf wel melk vanochtend toen ik een beetje in haar spenen kneep.. nou ja melk.. t was wel troebel, maar ni zo troebel als vorige week.. leek nu al veel meer op melk.. Lang zal het nu niet meer duren.. k denk maximaal 3 dagen.. als t langer duurt word ik gek zo langzamerhand.. mja daar luisterd die merrie toch ni naar.. t komt als t eruit wil..
stunning
Geplaatst: 12-03-10 14:07
Hoop voor je dat het niet meer lang duurt! Spannend hoor!
ColdstarZ
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-10 13:35
Whisper is gisteravond begonnen met kegelen.. We hebben toen melktest bij haar gedaan, die wees uit dat het binnen 12 uur geboren moest worden.. Vannacht geen oog dicht gedaan.. En jammergenoeg nog geen veulen..
we verliezen haar niet meer uit het ook.. het zal nu niet meer heel lang duren verwacht ik..
Laten we het hopen.. ze is vandaag wel weer veranderd in haar karakter.. ze is nu heel afwisselend onrustig.. maar kan daarentegen ook wel ff lekker in haar hoekie gaan staan te suffen.. d'r muts is zo uitgezakt en slap dat kan nie slapper.. banden zijn ook slap..
zat er maar een knop op he , zo van en nu hups bevallen .
mocht je die knop vinden en het veulen is geboren , stuur hem even op naar hier haha
marrlinde
Geplaatst: 13-03-10 19:10
Victory2000 schreef:
Nieuwe voorspelling dan.....vannacht???
elke dag, heb je het vast een keer goed
haha
Ze gaan vannacht gewoon massaal met zn allen bevallen!
stunning
Geplaatst: 13-03-10 19:44
gaapje schreef:
ik zal voor je duimen haha.
zat er maar een knop op he , zo van en nu hups bevallen .
mocht je die knop vinden en het veulen is geboren , stuur hem even op naar hier haha
Haha dan mag je mij ook wel laten weten waar die zit .
ColdstarZ
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-10 14:33
Whisper kegelt op dit moment flink door!! een uurtje geleden had ik t weggehaald om te kijken hoelang t duurt voordat er weer wat aan kwam... nou binnen t uur en ook nog eens meer als dat ik weg had gehaald.. heb t nu wel laten zitten... kan alleen geen duidelijke foto's maken omdat t nu overdags is en mn telefoon flitst gewoon... zal vanaaf ff foto's maken en erop zetten als het donker is...
Succes Zoek je nog een naam? Misschien is Figaro iets
ColdstarZ
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-10 08:11
Whisper's veulen is om vanochtend rond 5.00 ongeveer geboren.. T is een merrie en draagt de naam:
First Kolibri's Whisper.. Alles is goed gegaan, Whisper heeft het helemaal alleen gedaan.. iedereen lag lekker te slapen...
Hier wat foto's van moeders en kind...
De eerste foto.. Lekker bijkomen in het stro... Mama is er ook maar even bij gaan liggen... Nog even liggen... Met een steuntje kan ik best al staan... Kusje van mama... Geen steun van de grote baas.. maar van de muur.. pff das moeilijk he op me bambi beentjes goed staan... Hier is ze al zo goed als droog..
Vandaag zullen er nog wel meer foto's gemaakt worden, die zullen ook hier geplaatst worden natuurlijk!!
augurk
Geplaatst: 15-03-10 08:14
Daar is ze dan de knappe dame!!! Gefeliciteerd Daan!! Een beauty En wat is Whisper er lief voor