Pinky is 331 dagen & Sugar is 329 dagen
sheela schreef:Erg leuk hoe je ons bijpraat met alle updates. Ze maken het wel spannend die dames van jou. We wachten maar rustig af, meer kunnen we ook niet doen.... Ga je er 's nachts ook uit om te kijken bij de dames of doe je dat ook via de camera?
Nu blijf ik nog in mijn bed en kijk een aantal keren per nacht op de cameras. Zodra ik denk dat ze spannend worden dan wil ik er nog wel uit om ze persoonlijk te checken. Zodra ik weet dat ze echt kunnen bevallen blijf ik liever gewoon op en blijf dan in de kantine bij de stal daar heb ik de twee tv's staan met geluid dat werkt nog iets beter.
gem schreef:Zie dat Diana uierfoto's maakt, ben benieuwd

.
JAAA, nieuwe foto's!!!!
Pinky groeit nu heel hard en tepels vullen ook al!
Vergelijk maar met gisteren:
Mooi hé?
Sugar heeft ook een beetje meer en het "gedrochtje" begint weer op een uier te lijken.

Beide damens vechten nu om de eindstreep!! Maar nu lijkt het alsof Pinky het gaat winnen van Sugar.
Pinky heeft al twee veulens gehad en vorig jaar nog, dus haar uier is een "pro". Pinky heeft ons vorig jaar wel verrast, want ze had een volle uier voor vier dagen en twee weken lang al ge-waxed maar de avond voor de bevalling alleen een volle uier. Pas een uur voor de bevalling begon Pinky te druppen.
Ze is dus een "sneaky" en het enige wat haar verraade was dat ze de hele nacht is blijven staan. Dus als ze niet meer gaat liggen snachts wordt het spannend!
Sugar blijft mij verbazen! Ze heeft alle voortekenen van een merrie die ieder moment moet bevallen behalve de uier! Maar een "Maiden" kan in zeer korte tijd de uier vullen dus is dit geen duidelijke houvast nu.
Het is hier nog mooi weer dus ik gooi de damens straks nog naar buiten. Het schijnt dat we regen gaan krijgen!
Bedankt voor jullie interesse!
Diana