Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Zie je dat nog niet dan? De mijne was echt al tonnetjerond in december dus ik denk dat ik haar nu helemaal kan rollen!

zazaza schreef:oh mensjes....duim met mij mee.....
mijn lieve merrie staat met een verbrijzelde oogkas in de kliniek in Wolvega, ze heeft dr hoofd heel hard gestoten toen ze los in de bak was.
Prioriteit 1 is de gezondheid van de merrie, gevolgd door het behouden van dr oog. Maar omdat ze allerhande vieze medicijnen krijgt en behoorlijk koorts heeft (39.8) vind ik het toch ook wel heel ingrijpend voor haar ongeboren kleintje. Ik hoop zo dat ze volgende week weer gezond thuis is....met een dikke buik als het even kan.
Ik vind het doodeng allemaal.....

?
Dus alife and kicking!!
Geeft verder helemaal niks, maar ze loopt nu al een tijdje met birth alarm om en camera erop, en ik slaap zooo slecht
ben echt helemaal op.. en voor hetzelfde geld duurt het nog weken.... ze uiert wel aardig maar kan nog net wat meer, maarja, zul je net zien dat als je het BA eraf haalt, dat het komt... 
inowa schreef:mijn welsh mountain pony winoa is nu drachtig en uitgeteld op 4 juni

groetjess