Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Spinners had gistermiddag verhoging, d'r uiers liepen vol en d'r staart enzo is heel week. Dus, wij dachten, vannacht zal het wel komen!!
Barvrouwke schreef:Ik zal gewoon even met de DA overleggen, dat jij hem belt zodra de merrie begint. Vaak vinden ze het helemaal niet erg en juist leuk om weer eens een geboorte mee te maken.
Sucses met de merrie en veulen.
Onder normale omstandigheden is de DA er dan te laat hoor, behalve als die naast de deur woont. Je móet er gewoon iemand hebben bij hebben die er zelf verstand van heeft, of je zelf als een haas overal in verdiepen. Ik wil er altijd zelf bij zijn. Heb ooit een geboorte gemist - vond een merrie met een verzwakt veulentje in de stal. Onaangepast veulen. Naar Utrecht enz. Heeft het gered, maar ik weet nog steeds niet wat er is gebeurd en of ik iets had kunnen doen. Vanaf die dag weet ik het zeker: ik mis ze niet. Band om, camera er bij, telefoon, overal op voorbereid. Bovendien zijn het hele dierbare momenten...........