Vind haar buikje nog best bescheiden maar dat zegt natuurlijk niets. Wel spannend hoor, je weet niet wanneer ze uitgeteld is en ook niet wie de vader is
Spannend, ben erg benieuwd naar het veulentje !! Is het ook niet te achterhalen wie papa is ? Of stond ze in een weide met meerdere potientele papa's ?
hetlarixbos
Geplaatst: 19-02-10 22:19
haha dat is een betere omschrijving.
Naar de zijkant kan natuurlijk ook. Ben heel nieuwschierig waar Noedel stiefpappa van word
cp112
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-10 22:28
Balou_k schreef:
Spannend, ben erg benieuwd naar het veulentje !! Is het ook niet te achterhalen wie papa is ? Of stond ze in een weide met meerdere potientele papa's ?
Ik weet alleen dat ze in juni naar Nederland is gekomen vanuit Engeland, meer weet ik niet, heb ook geen idee waar ze dus vandaan komt
Nou gisteren net 2 uur terug van vakantie, gaat madam steeds liggen in het land Dus snel de stal en camera in orde gemaakt. Ze zweete en ademde snel, haar staart kon ik zowat op haar rug leggen, maar eenmaal in de stal wou ze niet meer gaan liggen... Ze bleef de hele avond wat onrustig maar kalmeerde 'snachts weer.... Merrie's Dus vanochtend weer naar buiten, niks aan de hand. Net weer even wezen kijken en ze eet nog steeds wel goed maar is toch niet helemaal 100%... Ze ademt erg zwaar en heel 'diep'. Het veulen is ook erg beweeglijk.... Ze gaat vanaf nu 'snachts op stal en dan kan ik in huis op de TV haar in de gaten houden via de Kayla-tv
Ze is sinds gisteravond ook begonnen met krabben bij haar flanken, en vandaag doet ze het behoorlijk erg, er komen al kale plekjes en zelfs kleine wondjes.... Weet iemand wat dit kan zijn? Of is het gewoon jeuk van het verharen??
Spannend hoor! Maar wel leuk heel leuk natuurlijk, straks een kleine tinkermerrie of hengstje erbij. Ben heel benieuwd wat voor mooie kleur er uit gaat komen.
Nou een paar rustige nachten gehad, nu was ze vanavond wat onrustig. Uiers zijn niet gegroeid maar ik twijfel of ze wel echt veel uier krijgt of dat dat pas echt voor/tijdens de bevalling komt... Ze staat nu wat te kontendraaien en zweet erg bij haar flanken. Ze tilt haar staart vaak op en plast/poept vaak kleine beetjes. Ook begint ze bij haar kont in te zakken.