Ben net stiekem nog even bij Bretta geweest.. Alles was al afgesloten maar ja kende sluip route.. Ze is niks verbeterd.. Ga nu maar eens proberen te slapen..
Al zal dat niet meevallen..
Voor alle andere die het ook moeilijk hebben heel veel sterkte!
Hiba staat wel in de lijst op pagina 1 maar de rest die we drachtig hebben niet.. Moet nog even gedag zeggen naar deel 1 Tot ziens deel 1
Er vroeg iemand iets over een NRPS die geen vol register papier heeft of deze ster kan worden? Deze dieren mogen niet meedoen aan de dagkampioenschappen. Volgens mij kunnen ze gewoon keur worden enzo (Al zal dat misschien wel wat moeilijker zijn) Je zou ze kunnen bellen of mailen.
Mijn vorige merrie had een merrieveulen gehad toen ik haar kocht en bij mij 3 hengsten gehad. Mijn huidige merrie heeft 6 veulens gehad waarvan 4 merries en 2 hengsten. Wil een merrie!
Heb een serieus probleem: Mijn paard past nog net met haar dikke buik door de deur.
zal er vandaag wat maken buiten , als het weer het toelaat toch, hier regent het alweer...
Caresse07
Geplaatst: 21-01-10 09:33
Morgen
Ben benieuwd naar nieuwe foto's silketje Hier is het gelukkig droog, kan echt even geen regen gebruiken nu hoor
Hiboune, hoe is het nu met Bretta?
en Heidie, nog iets gehoord over je moeder of alles rustig?
Dwyne
Geplaatst: 21-01-10 09:36
Libertylove schreef:
Jeej nieuw topic!!
Frekja staat ook niet in de lijst in de beginpost Staat wel gewoon op de lijst van ''Drachtige Boktmerries 2010''
Maar je komt hier pas in de lijst als je daar om vraagt bij Nicole geloof ik...
Gem
Geplaatst: 21-01-10 09:42
Hoeveel verwacht je er nog Silketje? Hiboune
Mauve7
Geplaatst: 21-01-10 09:43
Ik lees al een aantal weken mee en het begin van deel 2 is meteen een goede aanleiding om niet meer te gluren maar actief mee te doen .
In DBT 2008 ook meegeklets, toen met drachtige tinker, en dit jaar verwachten wij rond 6 mei een kleine van Sasja (v Jazz) x Voice. Het is haar eerste veulen dus we zijn erg benieuwd. Ze is vandaag 235 dagen drachtig en wordt al een lekker moeke in spe!
De meest recente foto is op 225 dagen dracht (niet de beste kwaliteit omdat het met mijn telefoon is genomen)
Wat een treurige berichten heb ik de afgelopen dagen gelezen, weet zo snel niet meer alle namen, maar ik wens iedereen een hoop sterkte
@gem: eigenlijk geen meer maar mss nog een ongelukje
Caresse07
Geplaatst: 21-01-10 09:46
Welkom mauvestraat en idd meekletsen is veel leuker dan alleen maar meegluren hoor
Mooie merrie heb je
Amandake
Geplaatst: 21-01-10 09:49
Citaat:
ik twijfel nog steeds aan cartouche, ik zal maar wachten om haar in de lijst te laten zetten zeker
told ya
Vandaag Bibi op dag 290...het begint te kriebelen nu
Joto
Geplaatst: 21-01-10 10:02
Paulien 303 dagen.
silketje
Geplaatst: 21-01-10 10:05
begin nie he amandake
was net aant teruglezen, ik draai al mee van dikke buiken topic 2006/2007 jeetje
een vraagje, ik lees regelmatig ivm bijrijders, hoe komen jullie aan die mensen? ik wil er ook graag 1 of 2 bijhebben om de paarden te berijden maar dan gevorderden, ik heb nu wel meisjes en jongens maar die durven niet op de friezen rijden of op de grote apaloosa, ze zijn ook nog geen 16 dus mogen niet op de weg zonder mij mag per pb omdat t offtopic is
Wat een buik Joto! Maar ja, ze is natuurlijk ook al wel vergevorderd
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn merrie bij het KWPN in zal laten schrijven en eventueel laat PROKken. Weet niet of dat de moeite waard is. Zal zo maar eens even het KWPN bellen.
parouscha
Geplaatst: 21-01-10 10:13
Neonlight schreef:
Er staat in de openingspost wat je moet doen om in de lijst te komen.