Ik heb de test al een aantal keer gedaan, en steeds klopte de uitslag. Dit jaar bij Pip weer gedaan, weer positief, dus nu maar kijken of het klopt, ik ga er wel vanuit, heb vertrouwen in de testen.
De humane testen werken inderdaad op een ander hormoon. Er komt alleen een streepje te staan als het hormoon word aangetroffen, het humane hormoon wordt bij een drachtige merrie niet aangetroffen, dus werkt het niet.. Logisch..
yashilha
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-09 08:55
Dankjewel Ben ook heel benieuwd hier hoor We zullen het wel zien
Deze hebben wij vorig jaar gedaan voor dat alle paarden de grote wei op gingen voor een aantal weken, de test was negatief en iedereen was diep teleurgesteld. Toen de paarden van de grote wei afkwamen, zijn de drie gedekte merries, waaronder de merrie met de negative test, gescand. En ja hoor, er loopt nu een 5 maanden oud hengstenveulen aan de voet.
waaronder de merrie met de negative test, gescand. En ja hoor, er loopt nu een 5 maanden oud hengstenveulen aan de voet.
Beter zo dan andersom . Overigens zou ik eerder denken dat de test teveel drachtige -, dan gustgebleven merries zou aanwijzen.
Bimmetje
Geplaatst: 16-11-09 10:36
en is er al meer duidelijk over de testen?
Hoe gaat het nu met aimy? Ik ben zo benieuwd waat eruit gaat komen
Ik twijfel nog steeds bij 1 van mn merrie's. Ze is gescant en niet drachtig bevonden, maar krijgt wel een buikje. Het was wel zo dat ze tijdens het scannen heel erg kneep. Misschien kan het daarom zijn dat ze misschien niet ver genoeg naar binnen heeft kunnen gaan? Of verbeeld ik me dat. Denk toch dat ik ook eens zo'n test ga doen. Dan weet ik het zeker hoop ik
yashilha
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-09 11:51
Als je de test heb gedaan laten weten hé!! Met Aimy gaat het prima,ze heeft een net buikje Ben zelf ook heel benieuwd wat er gaat komen