Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), toen niet aan de orde geweest?
. Bij ons op stal was er een vrouw die ook al eens een veulen had gehad, maar niemand wist eigenlijk voldoende van veulentjes en geboortes af.
. Gebeuren kan er altijd wat tijdens de geboorte, maar ik had het mezelf nooit vergeven als er wat gebeurd was door onwetendheid
! Zo heb ik het ook aan mijn stalhouder gezegd en hij kon het volledig begrijpen dat ik mijn merrie verplaatste
. (Ook hij is maar een "gewone" boer die stalling verhuurd
.)
aerdenhout1 schreef:Tja...ik geef de stalhouder eigenlijk wel gelijk. Je vertrekt, zegt ook nog eens..ik ga naar een stal waar ze er verstand van hebben...om vervolgens na 1 1/2 week maar weer even terug te komen, dus dan hebben ze er wel verstand van? Bij mij was je er denk ik ook niet meer ingekomen. Heb je de stal doorbetaald of ben je zo weg gegaan?
aerdenhout1 schreef:Tja...ik geef de stalhouder eigenlijk wel gelijk. Je vertrekt, zegt ook nog eens..ik ga naar een stal waar ze er verstand van hebben...om vervolgens na 1 1/2 week maar weer even terug te komen, dus dan hebben ze er wel verstand van? Bij mij was je er denk ik ook niet meer ingekomen. Heb je de stal doorbetaald of ben je zo weg gegaan?