Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ASsi_ schreef:ozzyhorse schreef:Een hengst heeft wel tepels, alleen die zijn zo klein, dat je ze bijna niet kan zien.
Elk mannelijk zoogdier heeft tepels. Reuen, stieren, bokken, rammen....... mannen! Katers ook, en ook hengsten.
Ik heb mijn ruinen even gecontroleerd. Het is even zoeken, maar de mannen hebben ze ook.
Hengsten en ruinen hebben echt geen tepels, de aanleg van de tepels wordt al tijdens de embryonale ontwikkeling vernietigd door de testosteron. En niet elk mannelijk zoogdier heeft tepels, bevers en ratten ook niet.
Airborn schreef:Nee, liesbreuk kan overal tussen de benen zitten, en zit NIET voor de penis. Dan is het namelijk geen LIESbreuk meer.
Zoals ik al zei, ons veulen heeft een liesbreuk en dat ziet er precies zo uit.
Vosse schreef:Sorry maar ook genoeg mannelijke ratten gezien met tepels.
Ga er toch in mee dat zo goed als elk mannelijk zoogdier tepels heeft. Of ze altijd even goed zichtbaar zijn is weer wat anders
ASsi_ schreef:Vosse schreef:Sorry maar ook genoeg mannelijke ratten gezien met tepels.
Ga er toch in mee dat zo goed als elk mannelijk zoogdier tepels heeft. Of ze altijd even goed zichtbaar zijn is weer wat anders
Kun je van een mannelijke rat dan ook een foto plaatsen? dan stuur ik ze samen met die van de castratie foto op de eerste pagina naar mijn prof en zal ik zijn antwoord hier weer plaatsen.
en je hoeft er trouwens geen sorry voor te zeggen hoor
ozzyhorse schreef:Een hengst heeft wel tepels, alleen die zijn zo klein, dat je ze bijna niet kan zien.
Elk mannelijk zoogdier heeft tepels. Reuen, stieren, bokken, rammen....... mannen! Katers ook, en ook hengsten.
Ik heb mijn ruinen even gecontroleerd. Het is even zoeken, maar de mannen hebben ze ook.