Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lientjeds schreef:ja, als er iemand dat kan, is hij dat wel (ik vind dat zo'n schat van ne vent ook!)
Ja, ik kan ervan meespreken, da's dus echt iets waar je dankbaar voor mag zijn, dat Antikana zelf OK is!
Jep, 3 jaar op rij.![]()
Jaar 1, 2006 zeker, was ze gewoon leeg op t einde vd zomer, wel gescand op 3 en 6 weken. Dus op naar 2007. Terug gescand 3 en 6 weken, in augustus staat die paardig! Ik opnieuw laten insemineren (echt laat op het jaar, maar ik wou die dek!) en Regumate bijgegeven, en toen krijgt mijn beestje zandkoliek in maart 2008. Dus had ik zelfs geen merrie meer, maar k had wel nog 3jarige Bentley uit Ulana, dus k heb die dan laten dekken van Contact, 3de jaar dus... en nu rhino.
K mag dus van VDHeffinck nog steeds mijne dek hebben dit jaar, mits beetje opleg bij een LEVEND veulen. Maar ik zie dat ECHT NIET MEER ZITTEN!
Hopelijk kan M nog wat afdwingen bij die hengstenhouder, want jouw beschrijving van het veulentje klonk als 1 om voor te tekenen!!!
Aeris schreef:Veel sterkte Antikana, gecondoleerd met het verlies van je veulen.
Wij wachten nu ook in spanning af... De merries zijn wel geënt tegen Rhino, maar dan nog is het geen zekerheid...
Balte schreef:Wat een tegenslagen seg, ik kreeg gisteren nog een mailtje doorgestuurd van iemand die het op haar beurt van de Watergang had gekregen, zij hadden weet van 14 merries in de streek die geaborteerd hadden
Kwamen jullie merries nog op één of andere manier in contact met andere paarden?
Megacarmen schreef:Wat verschrikkelijk! Tegen de Rhino kan je helaas niets doen... Maar wat ontzettend zonde dat je juist van zon veulentje gedroomd hebt, en het er ook uit komt, maar helaas dood is...![]()
Heel veel sterkte toegewenst!

lientjeds schreef:Da's enige juiste spirit hoor sara. Je hoeft jezelf echt niets te verwijten!!!
Verschiet er dus wel van dat zelf die merrie op de weide dat heeft, wat dus maar bewijst dat wij intussen toch maar plezier van onze paarden kunnen hebben, ze soigneren, en als het dan nog moet gebeuren ...![]()
Hebben we volgend jaar ook nog zeker
Hopen dat het volgend jaar een evenbeeld wordt van het veulen, maar dan gezond en wel. Dan wil ik wel es komen kijken zunne!

...

Kom zeker supporteren!!
lientjeds schreef:tja, meestal herstellen ze het beste op de weide. en t is veel leuker van hen dan die stomme boxrust!
Waw, maandag al?! Leuk voor jou!!!
Ik heb de mijne 4 weken gegeven (piekte wel!), maar veearts zei dat ik ze met rust moest laten, ook na die spoelingen enz, waar ze echt van afgezien heeft.
Hier ook nogal een éénkennige. Rij t liefst van al met bekende paarden, ben te snel onzeker op een vreemd dier.
ha ha, tis toch vriendlief die moet rijden, ik kan enkel maar groomen op die wedstrijden, dus wie gaat er het ergste afzien, denk je