Wow, ook ik ga duimen voor deze kleine uk. Ik hoop voor je dat ze het redt.
Nicole288
Geplaatst: 06-02-09 20:42
De moeder is een minipony? Dan zou het levensvatbaar kunnen zijn op 300 dagen. Als ze vanaf begin mei bij de hengst heeft gelopen en ze zou meteen gedekt zijn zou ze begin april op 11 maanden zitten en dus begin maart op 300 dagen. Dat is nog bijna een maand weg. Heel misschien zou het kunnen lukken op een Intensive Care, als het 9 mnd is kan het thuis wrs niet lukken
TS heeft het veulen zuigreflex? Het kan niet zo zijn dat ze al drachtig daar is gekomen?
Lekker in de warme kruiken stoppen! Als ze maar iets afkoelen stoppen ze ook met drinken. Veel succes!
pippalex
Geplaatst: 06-02-09 22:06
Ons shet veulen van 2007 zag er precies zo uit, hij was geboren op 280 dagen dracht, en exact zo in zn vachtje..
Toen ik op stal kwam leefde hij niet meer, maar ik was er haastvan overtuigd dat hij wel in leven eruit was gekomen, nu ik deze foto's zie, weet ik het haast wel zeker..
Ik zal eens opzoek gaan naar foto's van onze man..
Ik ga echt heel erg duimen voor jullie, en zeker voor je merrie, maar ik ben ook bang dat het kleintje niet veel kans heeft..
my_angel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-09 22:06
Helaas de kleine heeft het niet gehaald, ze was echt te klein. Ook met moeders gaat het niet lekker. En nee ze geeft geen melk. Maar goed dat is nu ook niet meer nodig. Het hooi was even een nood oplossing tot thuis.