vaak naar veulentje in 'opfok' of dergelijke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ecudes

Re: vaak naar veulentje in 'opfok' of dergelijke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:40

Ik ga elke week. Het is zo'n 50 minuten enkele reis met de auto, mar ik zou het niet willen missen. Ze vindt het heerlijk om even met ons mee te mogen de groep uit, eventjes poetsen en een stukje lopen. Daarna weer terug naar de groep en kijken we nog even hoe ze met de rest staat te klooien.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:44

ik ga 1 x per week en soms maar 1 x per 2 weken ondanks dat hij hier maar 10 min bij vandaan staat
hij heeft een leuke groep veulens en word goed verzorgd, dus tja waarom zou ik mij druk maken :D

ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd momenteel dus het komt mij goed uit

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:48

Ik ga ongeveer 1 keer per twee maanden. Maar voor mij is het 2 en een half uur rijden. En ik heb zelf geen auto/rijbewijs. Ik vind het opzich jammer dat ik hem zo weinig zie, maar het is wel leuk elke keer als je komt dat je ook echt ziet dat hij 'veranderd'.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:54

Ik ga 1x in de twee weken naar m,n ventje. Hij staat op een hele fijne opfokstal in Oud-Ade. Het is geen probleem als ik 'm uit de groep haal voor een mini-wandelingetje en een poetsbeurdje.

Ik heb 'm zelf gefokt en ik heb 'm vanaf z,n geboorte goed imgeprint, dat wil ik graag bijhouden :D