Olympic Indiana Jones Omdat ik al bijna 20 jaar dolgraag een bonte shetlander wil . En nu heb ik dan eindelijk mijn pennymeisjes droom waar kunnen maken.
Hierbij een foto van Sarago-Raphael mijn grootste geschenk zeker omdat mijn merrie mishandeld geweest is in de wei en het maar de vraag was of ze nog een veulen kon krijgen. Ben dan ook supertrots op hem afstamming Spielberg x Raphael X gardestern.
Laatst bijgewerkt door petraaken op 20-10-08 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto zichtbaar gemaakt.
Dit is ons hengstveulen Baldomero. Het is een PRE (andalusier) hengstje. Het is de eerste zoon van onze lieve PRE hengst Halley. Hij is geboren op 5 mei 2008.
Morgan een vos roan hengstveulen uit een vos vader (mijn eigen rambo) en vos roan moeder (mijn eigen eva) Kan erg leuk bewegen en staat netjes op de benen. Is geboren op 3 juli 2008.
Laatst bijgewerkt door petraaken op 21-10-08 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto zichtbaar gemaakt.
Mijn stoere kanjer, Imro Van Den Astwijk, mag zeker niet ombreken Geboren op 30/05/2008.
Emerald van t ruytershof (Diamant De Semilly x Carthago x Lys de Darmen) x Vigo D' Arsouilles (Nabab De Reve x Fleuri du Manoir) Hij staat tevens te koop.