Dormello's Joy of Life (Dutch Dormello x Marlon x Flemmingh) geb: 10-03-2003
De eerste 3 maande heeft deze lieve meid met veel plezier genoten. Begin juli is mijn kleine meisje gevallen en heeft daar atactie aan over gehouden. Na een strijd van 2 maanden heeft ze haar mama en mij plotseling verlaten voor de eeuwige groene weides. Op 26-08-2008 hebben we haar gevonden in het weiland. Ze was toen al overleden. We hebben samen een enorme strijd geleverd en helaas hebben we die niet mogen winnen.
Hierbij meld ik ook ons meisje aan! Gefokt door Zerena op bokt, waarna wij haar kochten.
Indy (Indian's Choice) Bonte fries Bonte Willem van Nassau x Monique Geboren: 26 april 2008
Op 26 april 2008 kwam ze op de wereld, helaas heeft ze ons op 28 september weer verlaten. Bij het spelen in het weiland is ze waarschijnlijk in de draden terecht gekomen en heeft hierbij haar achterbeen heel ernstig verwond. De wond was niet meer te genezen en ze is ingeslapen. We missen haar nog elke dag!
Ze is een dochter van mijn merrie Katinka en de valkkleurige hengst Falcon. Ze werd geboren met een ernstige liesbreuk, waaraan ze geopereerd moest worden toen ze nog maar 1 week oud was. Vandaar haar naam Hope, want we hoopte dat ze het allemaal goed zou doorstaan. En dat heeft ze gelukkig, en ze is nu een gezonde meid van 3 maanden oud.
Naam: Belle v. Stal Pleasurevalley Geb.: 21-04-2008 Ras: Shetlander Vader: Trotski vd Pastorije Moeder: Wilma vd Kweeklust Vader vd Moeder: Promotie v. Kastanjehof
Bij deze geef ik Bailey op, voor mij is ze sowieso al veulen van het jaar, maar nu jullie bokkers nog overtuigen daar van
Eigenlijk was Bailey de verrassing van het jaar voor ons. Ik had 4 paarden lopen en wilde weer wat inkrimpen en eentje kwijt. Zo gezegd zo gedaan, paard op marktplaats en nog dezelfde dag had ik de mensen aan de lijn bij wie ze vandaan kwam. Diezelfde mensen hadden het 1e veulen van Goldy (inmiddels 7 jaar) op stal staan en toevallig door omstandigheden ook te koop staan. Ik heb altijd gezegd, dat als zij weer te koop kwam, dat ik dr zou kopen, dus je raad het al... Dat werd ruilen. Nou was ik nog steeds geen paard kwijt En Justy werd dikker en dikker en op 14 juli had ik er ineens nog een paard bij. Een prachtige palomino... maar deze palomino had blauwe ogen en een wel erg roze huidje... Daaruit kon maar een conclusie getrokken worden; het is een cremello! Ondanks mijn voornemens in te willen krimpen in het paardenbestand, me niet te hechten aan dit veulen is dat dik mislukt Maar ja, wat wil je ook, als je de stal in komt word je vrolijk met luid gehinnik begroet, en ze heeft niet alleen jou om dr hoefje gewonden, maar ook dr oma Goldy, met als resultaat dat mevrouw nu 2 moeders heeft
Geb.: 14.07.08 Stamboek: Royal Belgian Palomino Stamboek Moeder: Just Like You (Starino x Goldy Star) Vader: Berkhof's Higgledy Piggledy
Hierbij meld ik mijn bonte boef ook aan N'Shah Nabukenya oftewel Boe Ras: NRPS(96% arabischbloed) M. Yashilha v. Abakan(AVS) V.Neron v. Netron ox(NRPS)