Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha, nee hoor, laat maar komen die ukkies! ProudJustify schreef:Jee Maseike wat zul jij geschrokken zijn toen Mon dwars door het hekwerk kwam zetten
nou idd en door de wei een show geven met 4 benen door de lucht kan ze ook nog 

Dus op naar een merrieveulen van Ricardo volgend jaar! 

Ze ademde snel, en had weinig darmgeluiden (veearts zei dat dat door de koorts kon komen). Gewrichtjes voelen goed aan en ze loopt gewoon, dus hij denkt niet echt aan gewrichtsontsteking, maar een andere bacteriele infectie ergens in het lichaam. Ze kreeg een spuit met antibiotica, en 1 in de ader om zich lekkerder te gaan voelen. Morgen komt er weer iemand hetzelfde doen. Toch heb ik het gevoel dat het meer koliek is, ze laat af en toe een fikse boer. Ook heeft wat dunnere ontlasting, geen idee of dat door hengstigheidsmelk is of toch door wormen. Ze is vandaag weer ontwormd met Ivermectine.
Heb ook foto's van woensdag toen ze ging staan flehmen bij de pies van een van de andere paarden. Wie weet was dat een voorteken van de op komst zijnde hengstigheid....

Toch wel weer fijn dat de Da toch kwam en gelijk kon kijken. Ben je wel een beetje goed behandeld?
Whiz schreef:@maseike!! Ja lui!! Normaal wil ze nog wel eens een drafje trekken voor der eten.. maar nu komt ze echt aan waggelen als moeder gans. En kijkt me echt zo aan van.. ''Ja.. wat?? Je denkt toch zeker niet dat ik ga rennen met die pens!''

Maseike schreef:Nou heidie is offline de huis van mijn overburen staat helemaal in de fik!
altyd leuk beeld, geloof dat ze dat door hadden ze moesten lache.