hihiZiet er goed uit, mooi gevulde uiers al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi
...hou ik van
voor kerstmis vragen
frenia schreef:zo kmd! leuke tietfoto'sen wat een toeter van eeb buik!, die alienfoto is ook erg gaaf
al betwijfel ik of daar een alienveulen in zit
ik verwacht eerder een schitterend zwaar tinkerveulen.
btw: al enig voorgevoel wat betreft het geslacht?
_Marlijn schreef:KMD; Wat een buik heeft Mira toch al!Ze ziet er goed uit hoor! Filmpje kan ik niet zien.. Is niet voor publiek ofzo.
, had toen ik haar kocht al een behoorlijke buik.... Eigenschappen van filmpje aangepast, als het goed is kun je 't nu wel zien http://www.zippyvideos.com/5052226646419006/mvi_0738/

wat een bende! en dan volgend jaar nog 3 erbij
ze zien er goed uit! blubberwei is nog niet half zo veel geblubberd als de onze hier

)
komt misschien nog naarmate de dracht vordert, ik wil namelijk best wel een gokje wagen, maar ik waag niet graag een doelloos gokje (zoals bij fleurtje van amandake bijvoorbeeld) wil toch wel voor mezelf kunnen uitmaken of ik een goed en duidelijk (en misschien correct?) voorgevoel had...

Mooie buiken hoor 

(Die dikke buikfoto uit mn profiel de je laatst gezien had, is van dag 319! Precies 2 weken voordat ze is bevallen. Ze harste toen al
) Heb net het dikke buiken topic van 2004/2005 door zitten lezen 

En Amandake is weer volop in de race, ben benieuwd of het weer spannend wordt dit jaar.
Ik was het helemaal vergeten en heb dus ook geen foto's, sterker nog, ik heb Ravina niet eens gezien vandaag. Heb vanmiddag haar stalletje uitgemest toen ze in het land stond en ben toen naar onze kleine hengst gegaan, stom he!

, terwijl het toch een echte veelvraat is