Anita is now streaming milk when she moves. Her udder is very full and she is looking ready. I would say tonight is the night and if not, tomorrow night would be the absolute latest. I'd say a low alert can be sent out if you want to click it. The update on my friend is.......cracked pelvis and lacerated liver. No surgery needed which is great. He has to stay in the hospital for 2 or 3 more days then he can go home and recover.
En ik weet nog van de merries van Marije dat we ook dachten van...jippie.. melk loopt eruit, en dan duurde het nog minimaal 2 tot 3 dagen , dus ik ben benieuwd met Anita!
Jazeker, ter vergelijking (slechte foto), als je goed kijkt dit is ongeveer 2 of 3 jaar geleden toen ze zonder deken stond achter een schrikdraadje (voor de bomen-hekken) en voor teveel gras (ze is zeer hoefbevangen gevoelig, zie je hier haar manen als stekels en als je goed kijkt haar staartwortel helemaal kaal...ze stond op de meest onmogelijke manieren te krabben door de jeuk.Ze ging zelfs op haar kont zitten en dan aan de grond schuren al rondjes draaiend
En dit is een foto van vorig jaar dat ze een boett deken omhad (wel zonder hoofdkap).
Ja dat dat zal wel ! Ook Kyra en Fleur? Ik bedoel wanneer ze voor de 1e keer drachtig zijn merk je dan ook dat de buik zich wat later gaat ontwikkelen?