Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vaag ...
!
, Pepsi's uier (een uurtje geleden). Mijn camera had wat problemen met focussen, maar het idee is duidelijk denk ik. Dit waren een week geleden nog bijna onzichtbare speldenknopjes!
!
! Ben benieuwd hoeveel het er zijn tegen de tijd dat het drukker wordt met veulenen
.
... Gelukkig zijn dromen bedrog!
. En nee, ik ben niet zo erg dat ik ook al merriebrok ga halen als madam op 5.5 maand zit hoor
. Maar ze krijgt voortaan muesli erbij, vond dat ze wel wat extra's mocht gebruiken naast haar basisbrok, aangezien daar niet zoveel in zit
.
!!!
, blijft erg leuk, die inieminie halstertjes enzo!!!
) te zien spelen!
Mevrouw krijgt nu 2 keer per dag een mengsel met:

. Nu maar hopen dat ze het lekker vindt, want wat dat betreft is ze nogal kieskeurig
.
! WHOEHOEEE!!
.
). Pas later kon ik het veulen ook echt zien bewegen, toen een hele tijd dagelijks tijdens haar ontbijt, nu zie ik hem nog maar wenig bewegen, maar zijn ruimte zal wel beperkt zijn
!
.
.
!! Volgens Colin moet ik een breedte-foto maken ... zal ik binnenkort eens doen.
.
.
!!!skippy1 schreef:Biebje zit als 292 dagen!!! Loop ze maar 9 dagen achter op Simply!!!
En 8 op Pepsi!!!
Wendy_Kila schreef:Voel me af en toe net zo´n heks die een mengsel aan het brouwen is![]()
De bietenpulp neemt al het water op, maar anders zou het inderdaad nog erger zijn
Mac schreef:Hee, dan zit Pepsi vandaag dus op
precies 300 dagen *o/* !
)
Spannend!

"
Wil je echt niet mee maken. Maar gelukkig hebben ze het beide gered..)
) Als de nageboorte eraf is, moet je controleren of hij er heel van af is gekomen. Anders zitten er nog stukjes in de baarmoeder, en moet ze gespoeld worden (vraag dierenarts)jeddah schreef:Nee joh!! Dan zit zij al op de 302!!!!
. Ik telde een beetje de verkeerde kant op, geloof ik
. Ik zeg dus ook altijd "Pepsi moet nog ... " En dat zijn er gelukkig geen 300 meer!!jeddah schreef:Nou dat ze groeit is wel te zien hoor! Hoe groot schat je haar nu? Zij gaat wel mooi aan de maat worden of niet?!
. Waarop Lee met haar tanden in de lucht gaat staan "happen .... etc. Zucht.
Ken een hengst die de merrie´s gaat hoeden. Kop naar beneden, oren plat en de merrie drijven naar waar hij wilt. Ziet er ook niet uit
Wel handig, ben ik alvast een beetje getraind als Kiel gaat bevallen. Denk alleen dat ik bij Kila er wat minder rustig bij zit
Wendy_Kila schreef:Denk alleen dat ik bij Kila er wat minder rustig bij zit![]()
. Op 1 of andere manier ben je dan toch extra bezorgd.