Tinniie schreef:Cynthia ik ga héél hard duimen voor een merrie bij jou!
Lief! Ik hoop dat al jullie geduim helpt

Tinniie schreef:Missy mag ook op date met Mo, voor een homozygoot tobianotje (En dun, en zwart) hopelijk
En merrie of hengst?

Hele mooie scan zo, StalMelyn!
ual_95 schreef:Wat is Fi toch een prachtige merrie, Cynthia. Ik herken overigens hetzelfde bij mijn merrie. Stalgenoten vandaag zeiden dat je 'het al echt begint te zien'. Ze is momenteel gewoon dik.
Dankjewel

Zou wat zijn als ze na 1 maand al zo horen te zijn. Hoe dik zijn ze dan na 11 maanden?

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Muronia!
Ik zag op Facebook precies voorbij komen wat ik wil: Palomino Welsh Cob merrie van 1.47m, 5 jaar, vier witte benen en een bles. Heel even dacht ik: Zal ik??
Maar nee, het is wel goed om Fi even alleen te hebben en als haar 2021 baby een merrie is, duurt het vanaf nu nog 4/5 jaar voordat ik daar echt iets mee kan doen qua fokken/berijden. Dat is ook wel even goed voor me. Alleen ben ik in 3 maanden tijd van 3 naar 1 paard gegaan en dat is heel gek.
O, dat is spannend, LaDonna, maar wat al gezegd werd; ze gaan pas op een later moment echt vastzitten in één hoorn. Alleen lijkt het me dat je veearts dit ook niet vor niets zegt. Hij zou dit ook moeten weten.
Nou moet ik wel zeggen dat toen de veearts Shiloh kwam controleren de dag nadat hij geboren was en ze de nageboorte checkte, bleek dat Shiloh niet in één van de hoornen heeft gezeten, maar 'in het midden'. Ze gaf aan dat dit uitzonderlijk was. Geen idee of dit dan hetzelfde is als wat er met jouw veulen nu is, maar wellicht heb je er iets aan?
Balou_lover schreef:Cynthia nu duim ik nog harder voor je dat ze een mooi meisjes paardje aan t bakken is! Wat een mooi topic van Dais...
Dankjewel... en jij bedankt voor je onwijs lieve reactie in mijn topic. Vandaag zou ze 25 geworden zijn en had ik een feestje gegeven. Nu ga ik haar vanavond uitstrooien op de TiMountain, een heuvel naast de wei met een mooi, kronkelend schelpenpaadje. Daar heb ik Ti 5 jaar geleden op zijn verjaardag ook uitgestrooid. Kunnen ze mooi samen op de wei uitkijken

Muronia, het wordt echt tijd dat jij eens goed nieuws krijgt

Hier dag 34. Volgende week scannen op kloppend hartje.