Ik laat haar in principe niet meer scannen. de vorige keer na 40 dagen is het ook netjes blijven zitten, en dat verwacht ik nu ook. Nu nog 100 dagen wachten en dan zou er zich iets van een buikje moeten vormen.
@Muzefee, ja komt toch al in de buurt he? Ik reken met 340 dagen dracht, dus de helft is 170. Daar zit Rosa dan maar 44 dagen vanaf! Dan zitten Heaven en Rosa niet ver uit elkaar.
woehoe nog 300 dagen te gaan dan voor ons whahaha.
Diane_Basje
Geplaatst: 23-09-11 19:49
Ja haha valt best mee toch?
Heb net fotootjes gekregen van vandaag, knappie voor de sulky! 3e keer vandaag en al lekker een (klein) bosritje gemaakt. Ben zo trots op mijn kleine meisje... (En zo lijkt ze niet zo dik he? )
Jah inderdaad, ik reken ongeveer 11 maanden (25 april) en houd rekening met wel 2 weken daarover, dus dan zou ze ongeveer met 5,5 maand op de helft zitten. Wel spannend inderdaad!
MarijeR
Geplaatst: 23-09-11 23:35
Gefeliciteerd met de mijlpalen
En AZ succes maandag bij de kliniek!
Hier dan een foto van een buik op pootjes: Met die dikke vacht staan ze nu gewoon te zweten op stal
wat een knappe buiken komen er weer voorbij. DB, rosa is al lekker dik, net als wilma. Durf ook geen foto's te plaatsen haha. Heb er ook nog geen gemaakt eerlijk gezegd Zal dat straks toch eens gaan doen.
AZ wat vervelend weer met Hala. hopelijk komt er wat uit en heeft het niets te maken met de WLD.
Vandaag nog eens met de goede camera het land in gegaan! Heerlijk weertje ervoor en eindelijk droogt het land weer een beetje. Het is laatst compleet kapot gelopen door de pinken...
122 dagen drachtig;
Stond ik naast haar over d'r rug heen te kijken, zie ik echt een mooie gouden gloed over d'r vacht, heb een gouden pony, haha!
Wauw! Muzefee, jou foto's zijn hoe dan ook, goud waard
Morgen mijn laatste wedstrijd met Mendy. Ze is bijna 4 maanden drachtig nu. Ik ga verder ook stoppen met de ponyclub lessen dus kan 'doen wat ik wil'. Springen tot de 5e maand, niks meer forceren en being recreative !
MarijeR
Geplaatst: 24-09-11 19:19
Leuke foto's en wat zitten ze nog mooi in het haar.
De enige beweging die de merries hier hebben, 's ochtends op een holletje naar de wei (ik zet de staldeuren open en jaag ze naar de wei) en verder trainen ze alleen de kaakspieren. Eind van de middag rol ik ze dan weer naar stal Ik zal morgen eens kijken of ik de andere merries ook op de foto kan zetten.