wat is er dit weekend weer veel bij gekletst. heb weer veel leuke foto's zien voorbij komen Joto gelukkig dat je meisje al wat beter is en hele leuke foto's. zitake leuk dat de verhuis zo gemakkelijk verlopen is. Ik heb ook eens foto's van lady gemaakt dit weekend ga zien dat ik ze morgen eens kan posten.
Whisperke
Geplaatst: 21-02-11 09:49
NatasjavE schreef:
Het veulen van bella was vandaag op hol...leek het wel.
Nog geen geboortebewijs binnen...
Hier ook nog geen geboortebewijs binnen.. Ik dacht zometeen ben ik de enigste.. Ik denk als ik volgende week nog niets heb dan moet ik eens bellen.. Maar dat hebben er dus meerdere!! Niet dat het haast heeft maar je moet er maar overal voor betalen!!
NatasjavE
Geplaatst: 21-02-11 10:02
We zitten al weer op 100 bladzijdes...
peach2001
Geplaatst: 21-02-11 10:04
Shanaia vandaag op 354 dagen, ziet er al dagen uit of ze ieder moment kan bevallen, maar zet niet door. Xenah vandaag op 349 dagen en gaat nu op de camera, ze heeft namelijk biest.
Hier hebben we zaterdag bericht gehad van het KWPN.
alles rustig hier, kan nu echt gaan aftellen
essiesilly
Geplaatst: 21-02-11 10:05
spannend SA
essiesilly
Geplaatst: 21-02-11 10:06
ik heb nog niks geen geboorte bewijs.. zal binnenkort wel komen ga vandaag trouwens even navragen of er wel afstammelingen keuring is van toot... heb ik eigenlijk geen idee van
Shanaia vandaag op 354 dagen, ziet er al dagen uit of ze ieder moment kan bevallen, maar zet niet door. Xenah vandaag op 349 dagen en gaat nu op de camera, ze heeft namelijk biest.
Joto, ik wou je net gaan feliciteren, maar helaas gaat het weer iets minder goed met je meisje. Toch ziet ze er op de cam goed uit.
Stoute Adana, toch maar met iets hardere hand opvoeden Ik doe zelf bij mok een droogzetter (met antibiotica) op de plek. Werkt perfect. Heb het idee dat dat zelfs beter werkt als de mokmiddelen.
Spannend SA, biest, nu kan het toch niet heel lang meer duren.
Gisteren het halster van Anna weer op de grootste stand gevonden, andere meisje heeft dus wéér d'r halster gebruikt. Ben er nu wel zat van. Ze kan toch zelf wel een halster voor d'r paard kopen?!?
Hier helaas nog steeds geen dekbewijs van Sianca ontvangen. Ben benieuwd of die nog gaat komen voor het veulen er is......
peach2001
Geplaatst: 21-02-11 13:45
jennyk schreef:
SA: zijn dit nou de langste drachten ooit bij jou of hebben jouw dames al wel vaker zolang gedragen?
357 dagen zowel njadien als passia ze dragen ellendig lang in de winter en meestal erg kort in de zomer.