Ik vind die zwarte merrie wel erg rond voor 7 maanden maar er zijn altijd uitzonderingen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wendy_Kila schreef:
@ vrijalover: Dat ze witter lijken in de sneeuw is helaas niet altijd zo. Kila heeft dan ook wel veel wit, maar lijkt met de sneeuw meer GEEl
vrijalover schreef:Wendy_Kila schreef:
@ vrijalover: Dat ze witter lijken in de sneeuw is helaas niet altijd zo. Kila heeft dan ook wel veel wit, maar lijkt met de sneeuw meer GEEl
Deze lijkt wel wit
PhiaBink schreef:Toen ze nog op stro stond, had ik elke dag een andere bonte P.R.E. op stal. Sinds de paarden op vlas staan, houden ze hun eigen kleur.
Kitty schreef:Wat een dikke buiken weer!
Phia, ik vind dat staartje niet mooi. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het zo gedaan hebt. Dat schuren is natuurlijk ook niet niks.
Citaat:Muzefee zit 16 april op precies elf maanden. Haar buikje begint inmiddels wel mooi te groeien, maar we trainen nog gewoon hard door.
De eenvoudige wissels gaan trouwens wel raar.
Ze maakt de overgang galop-stap heel netjes verzameld. We stappen al en dan maakt de buik de overgang pas, die komt er al echt achteraan.
Ze vindt het trouwens heerlijk als ik voor of na het rijden op het plekje achter het zadel of bovenop haar kont krabbel.
Ook krabt ze zelf altijd even aan haar buik, op de plek naast het zweetblad.
Odess schreef:Na onze les waren err 2 quater horses in de bak, en ik moet zeggen, ik ben verliefd! Wat een leuke beesies zeg! Jeddah en Mac, jullie hebben toch ook zulke paardjes? Zijn die van jullie ook maar zo klein, rond de 1.40?
Odess schreef:Ik zit echt allemaal info te zoeken nu, mijn intresse is echt gewekt!
Paints, wat is het verschil? Jullie fokken meer op vlekken toch? Wat is het verschil in bloed?
Odess schreef:Even ON topic, wat verwacht je voor veulens uit je merrie's?