Seven Als ze ook nog eerder zou bevallen dan moet je idd helemaal niet lang meer wachten haha.
Myrthee wat een grappig filmpje
merrie kreeg een hartverzakking haha. Ik zou ook de merrie al in de veulenbox zetten. Super leuke foto zo
Garffpamela leuke foto's van je mooie merrie. Ze is nog bescheiden idd.
Am_horse Wild thing wordt alweer erg breed
. Rosa vind ik voor een Maiden ook idd goed rond. Hopelijk komt Zirkonia verder bij op de nieuwe plek.Ponytante beste buik heeft je merrie al. Mooi dat ze zelf aangeeft dat ze rustiger aan wilt doen.
Sharonindezz Fijn dat je merrie ook aangeeft wat zwaarder is voor d'r. Op deze foto ziet er idd nog bescheiden uit.
Zaquira zo die is flink rond al
Meissieline Je merrie is ook al flink rond. Normaal voel ik ze hier ergens tussen 170 en 200 dagen. Maar hebt soms hele rustige veulens hoor die lastig te voelen zijn. Wellicht eens voelen als je merrie aan het eten is? Vaak voel ik ze dan beter.
Boelles Misschien een beetje hengsten gedrag als ze zo doorheen de mest van andere woelt?

, had ik niet eens door eigenlijk. Het is een beetje een saaie tijd nu. Peerd staat met deken op dus weinig buik te zien en het is koud, het regent of het waait dus ik ben niet voor mijn lol achter bij de paarden