Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:He Moner! Hoe gaat het met jouw pony’s?
Cynthia82 schreef:Fotsy, weet je zeker dat het vuil is? Fi had dat tm dag 5 ook, maar op dag 6 veranderende dat in hengstigheid.
Cynthia82 schreef:Denk dat je hetzelfde meemaakt als ik bij Fi. Op dag 6 overgang van opschoning naar hengstigheid. Fi zit nu op dag 9 en is nog hengstig. Even aankijken en kijken of er bloed bij blijft zitten of dat het overgaat in alleen pis
chadje schreef:alicelover schreef:Prachtige acties foto’s Cio!
Hier op de terugweg van Peter van de Sande. Alle hengsten even gezien en op de foto geweest met For Ferrero. Nu is dilemma gestart, veulenhengstigheid is geweest. Dus wat gaan we bij de veulenhengstigheid doen... Herdekken of Next Level? Of iets anders... Zo moeilijk!
Wij zitten ook aan Next Level te denken, hij is zo gaaf
Vulina schreef:Voor echt een goed beeld, zou je eigenlijk ook nog naar andere hengstenhouders moeten AL..
StalMelyn schreef:Cynthia, dat was niet de bedoeling haha. Dit is hoe ik als heel kleine fokker er tegenaan kijk. Voor mij heeft '2 dezelfde' geen zin. Als je groter bent of paarden aan huis/eigen grond is zoiets al sneller wel een optie.
Maar goed, ik moet echt mijn mond houden want heb mijn eerst gefokte hengst, nu ruin, ook nog. Die zou ook vertrekken want daar kan je niet mee fokken maar dat heb ik toen omgebogen naar 'heb ik er een om altijd mee te rijden en de andere om mee te fokken'
immii_clarr schreef:Succes cp. Goed plekje![]()
Gefeliciteerd met de verkoop baudyh. Heb je een filmpje toevallig? Ben best benieuwd hoe hij beweegt