Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mooi patroontje heb je geschoren hoor
haha ik denk het niet, maar het zou wel leuk zijn! Uiers waren wel een stuk voller net, maar de melktest weer omhoog tussen de 6,5 en de 7...
wat grappig die vlek!
Woon zelf niet op een boerderij, maar Kelly (eigenaresse van Wish) woont sinds een jaar wel op een boerderij en de paarden staan bij hun aan huis. Echt top! Vulina show jij ook even jullie plekje? 
melktest is alleen nog te hoog...

hexy poepje he
Blij met deze man, eerste veulen van de papa hier dus altijd wel spannend wat het gaat brengen. Het is zeker geen kleintje! Hoewel deze foto wel iets vertekend denk ik. We hebben wel gezegd dat het niet allemaal zo groot moet, aangezien we 3 maidens hebben. We verwachten ze wel een tikkie groter dan de laatste paar jaar. Afwachten dus maar.
Nee,hier zelden hars of melk helaas. De grootste stiekemerd is nu aan de beurt, heeft vanavond halster om gekregen en zojuist eerste keer alarm. Manlief is nu dus even wandelen haha. Hij heeft er vanavond iets melk uit gekregen (doen we zelden hoor) en waarde was nog hoog, maar melk was al wel wit. Maar goed, zal nog niet gelijk komen. Denk ik

Hij lijkt inderdaad behoorlijk aan de maat.