Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Casca schreef:Oow, het onderwerp namen is aan bod.. Zo lastig! Qua roepnaam ben ik er al wel uit en hou ik het lekker simpel![]()
Maar dan nog een mooie stamboeknaam met een J. Ik kan er wel veel voor een hengst bedenken, maar een merrie vind ik echt lastig!
Ayasha, wil je echt dezelfde letters? Of twee namen? Of iets wat ernaar verwijst? Dan ga ik even met je mee denken
Setteli schreef:Leuk die namen! Ik kan ook verder gaan met verzinnen, want Jazzy is vandaag weer drachtig gescand. Heb heel snel even een neusje mogen bewonderen! Heel grappig. Verder was er weinig te zien.
Dit veulen moet als het een hengst is met een D beginnen, merrie maakt niet uit, maar vind het wel leuk om die ook met een D te laten beginnen. Bij haar eerste veulen moest ik met een P (Power and Paint), had voor een hengst Phoenix en voor een merrie Phoebe (spreek uit Fiebie). En het is Phoebe geworden.
Kan wel hele leuke namen verzinnen met een D, maar wil ook geen naam kiezen waarvan er al heel veel zijn. Moeilijk hoor...