Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tooske schreef:Iemand die ook alleen muesli voert? Mijn paard krijgt nooit brokken dus wil liever een muesli.
Bijvoorbeeld deze:
http://www.equifyt.com/voeders-breed.html
Mexxuna schreef:Crazycat: wat een waanzinnig hengstje heb jij zeg! wat "n kleur!
heb effe in je profiel gespiekt, echt heel apart, van welke kleur hengst & merrie komt zo'n kleur?
CrazyCat schreef:Jeetje wat jammer dat het niet gepakt heeft. Heeft de hengst al eerder natuurlijk gedekt of alleen op de bok?
Mijn hengst heeft 6 merries gedekt. Bij mijn eigen merrie stond hij in het land en dekte in de kudde. Bij de 4 merries van buitenaf deden we eerst een dekking aan de hand en dan bij elkaar in het land. Maar mijn hengst was erg lief en respectvol naar merries en stond ook altijd met ruinen een drachtige merrie samen.
MariekeA schreef:Mijn merrie loopt 5 dagen in de week en had dus meer dan voldoende aan 1,5 kg.
Ik zou persoonlijk 4 scheppen pavo-brok echt veel te veel vinden.
Zeker als de merrie niets doet.
(Vooral als je nagaat dat er in 1 normale voerschep ruim 1kg brokken gaat.)
Te grote aanslag op de maag.
Nee, dit zou mijn keuze niet zijn.
Barcelano schreef:Alleen op de bok.
Ze staan wel samen naast elkaar op stal.
Als ze Hengstig is dan lonkt zij wel naar hem.
We hebben natuurlijk dekken al geprobeerd.
Ze slaat hem vreselijk af.
Toen hebben we het na een dag weer geprobeerd idem.
Weer een dag overgeslagen en toen was ze behoorlijk hengstig, toen leekt het dat ze hem toe liet en net toen Mo wilde springen begon ze als een debiel te slaan![]()
Dus de Hengst had op een gegeven moment ook zoiets van jaa daag![]()
Misschien als hij bij een brave merrie ervaring opdoet het bij Mirka ook beter lukt