hier geen baby foto,s of dikke buiken foto,s....niet echt veel te zien haha wel heb ik mailtje gehad van mijn moeder die nog enkele foto,s van baby ME vond haha wat stom om dat terug te zien zeg!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-02-11 19:44
Mooie foto's Joto, en wat een goed nieuws dat ze koortsvrij is!
KMD heeft een nieuwe voerwijze ontdekt. Oom fjord zal lekker snel in een glad vachtje zitten denk ik.
Zitake, fijn dat de verhuizing goed ging. En wat staat ze mooi te poseren.
Rambogirl schreef:
even een vraagje tussendoor. Waarom kun je niet meer reageren op EA topics?
Adana is vanmiddag vol op me enkel gesprongen tijdens het buiten zetten nu is alles dik en pijnlijk. Adana heeft trouwens ook mok? wat kan ik het beste hieraan doen heb het vanmiddag gewassen met betadine scrub en goed gedroogd.
@Claire. ja ik heb het sinds vrijdag binnen. dus het jouwe zal ook wel spoedig op de mat vallen. heb het alleen ontvangen via het KWPN. Terwijl de hengst via Zangersheide is. maar goed het veulen word toch bij het KWPN ingeschreven.... dus maakt mij weinig uit.
maar wel apart dat het een zangersheide hengst is en dan toch via het KWPN bij mij komt. Nou staat mijn merrie wel ingeschreven bij het KWPN. Zou dat er mee te maken hebben??
Ik heb van het KWPN nog niets binnen. Gelukkig heeft het voor mij nog niet zoveel haast, veulen komt toch pas eind april.
Zag weer mooi dikke buiken voorbij komen. Het begint voor de meeste nu echt op te schieten. Zuhra zit op 276 dagen en ze begint echt heel dik te worden. Veulen lijkt wel een eigen disco daarbinnen te hebben, dit veulen is veel beweeglijker dan het vorige. Ik heb dit keer medelijden met Zuur, ze is het nu al zat .