Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hollybolly schreef:marijeR, ben jij eigenlijk wel eens bezorgt? ik heb het boek van Nicole 288 doorgelezen, en toen ook over het moederloze veulen enzo, maar de kans is toch zeker wel groot, dat wanneer je goed voor de merrie zorgt, alles goed gaat? ben echt zo'n bange scheiterd, ik weet t. maar ik kan er niks aan doen. Ben overbezorgt. over 120 dagen is mijn merrie op dag 346.
jessje schreef:Over dat boek van Paul De Vries, lijkt me eigenlijk ook wel leuk om te hebben, maar een 2e handsversie dan.
Hollybolly schreef:zaterdag al jarig!!! alvast gefeliciteerd hoor Dries!! hoe oud wordt je dan even tussen haakjes?ben benieuwd naar jou foto's, ik wil ook meedoen met foto'smaken, hopen dat ik dit jaar ook van de partij kan zijn met die dikke buiken. Ze heeft er wel één hoor, en wat voor één, maar wil graag foto's laten zien natuurlijk.
@sammie, mooi paard en toch kan je het al aardig zien hoor!!
MarijeR schreef:Bij de meeste dingen die mis kunnen gaan, kan je zelf weinig doen om dat te voorkomen.
Ook bij een gezonde en goed verzorgde merrie kan er vanalles mis gaan. Maar gelukkig gaat het de meeste keren goed
Enige wat je kan doen bij problemen is snel reageren en het probleem proberen op te lossen of de DA bellen.