Nog 37 dagen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:@Marije: er wordt NIET gemailed met Pepsi en Lee! Lee heeft ons vorige keer 5 weken uit staan/liggen lachen en het zou me niet verbazen als ze Pepsi al heeft ingelicht. Als Pepsi nu vroegtijdig gaat kegelen is het JOUW schuld
![]()
!
Poohbeer schreef:Odess, wanneer begint de ontwikkeling van de uier normaal dan? Hoop dat het idd goed blijft gaan daar
Lis is op 14 april uitgerekend, ben benieuwd.
Wendy_Kila schreef:Ze is inderdaad wel erg zwaar. Heb je haar 3 à 4 na de dekking laten scannen op een vrucht? Als dat het geval is kun je je dierenarts vragen of die standaart scant op tweeling. Doet mijn dierenarts namelijk wel.
Aangezien ik ook bang was dat Kila een tweeling zou krijgen, heb ik het met de dierenarts erover gehad. Die zei dat de kans zeer klein was (aangezien ze dus standaart controleert op tweeling) en dat het heel lastig was om er nu nog achter te komen. Kila was toen 8 maanden drachtig, en ze zei dat met het scannen heel lastig was om vast te stellen dat ze een tweeling had. Ook zei ze dat mocht het wel het geval zijn, er nu toch weinig meer aan te doen was. 99% van de tweelingen komen wel gewoon goed ter wereld. Ik heb toen dus besloten het maar zo te laten.
Veel succes er in ieder geval mee!
Odess schreef:Nou dat valt best mee vind ik hoor, dit was Odess met 7 maanden (215 dagen)!
http://www.bfdevelde.nl/odess215-1.jpg[/img]
Odess heeft daarna een beetje een stop gehad en begint nu meer naar de zijkant uit te dijen. Zo dik als dat ze nu is, is ze vorig jaar helemaal al niet geweest! Tegen mij wordt ook steeds gezegd wat een groot veulen/ zit er een tweeling in!
Ik zou me er niet te druk om maken. Wel knullig dat je je vergist hebt, moet je nog een maand langer wachten!
jeddah schreef:Snap JIJ het@ Mac, hoe heeft hij nou de camera mee kunnen nemen???