Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tot nu toe telkens geluk gehad dat voorgaande jonge hengsten het spelletje wel snel snappen dus hoop dat deze heren het ook snel door hebben
je merrie begint idd goed te tonen. Ben ook heel benieuwd naar dat filmpje haha
.
meeste maidens zijn meteen verliefd hier. Ik heb het 1x meegemaakt met een maiden merrie die in het begin echt niks ervan wou weten. Zelfs met de oren in de nek dreigen en als het veulen bewoog ging ze in een hoek staan. Ik heb het veulen droog gewreven en in de benen geholpen. Mijn partner heeft de merrie vast gehouden en ik heb vervolgens het veulen naar de uier begeleid om te helpen met drinken. En vanaf dat moment ging er een knop om en was ze helemaal verliefd.

het is haar 2de dracht maar ze is 3x zo breed als de eerste dracht.
ven wel benieuwd wat hwt gaat worden vorige veulen was ze ook rond 14 februari uit gerekend en kreegtze Tempi op 2 februari.
die daarvoor 3 week later dan de uitgerekende datum fus kan alle kanten op gaan 
.

. De buik groeit gestaag, laatst in het bos was een (paardrijdende) tegenligger redelijk overtuigd dat het een tweeling móet zijn. Mag hopen van niet, want eentje werd weggeknepen (en 2x check daarna). Mijn merrie is nog niet eens op de helft (nou maandag as dat wel) en de buik is huge
. Maar nog niets gezien / gevoeld, en ik hang er vaak genoeg tegen aan.
. Of ...?

Ik kreeg deze van een stalgenoot, helaas zelf aan het werk dus geen sneeuwpret
. Kwaliteit is bagger maar de buik zie je wel. Nog niet eens op de helft (wel bijna) en duidelijk groter dan bijv Fay met 208 dagen hierboven.

Meissieline schreef:Ik kom ook weer even binnen stuiteren hier, een hele tijd ook niks bijzonders te melden gehad. En zeeeeer weinig tijd om alles bij te houden op mijn telefoon![]()
Inmiddels zit Fay op 208 dagen dracht, maar ik heb het veulen nog niet voelen bewegen. Vanaf hoeveel dagen voelden jullie het veulen bewegen?
[ Afbeelding ]
Ze is echt al een bolliewollie aan het worden.

Meissieline schreef:Ik kom ook weer even binnen stuiteren hier, een hele tijd ook niks bijzonders te melden gehad. En zeeeeer weinig tijd om alles bij te houden op mijn telefoon![]()
Inmiddels zit Fay op 208 dagen dracht, maar ik heb het veulen nog niet voelen bewegen. Vanaf hoeveel dagen voelden jullie het veulen bewegen?
[ Afbeelding ]
Ze is echt al een bolliewollie aan het worden.