Ik heb 3 live cams aan via mediaspy (zie een paar pagina's terug) dankzij mijn vriend Bij de cam van Shy Ann moet je op play blijven drukken, die is moeilijk op gang te krijgen.
Het voordeel van Mediaspy is dat die zelf steeds opnieuw verbinding maakt en ik dus nu ook geen last meer heb van opnieuw moeten opstarten.Maar de cam van Shy Ann doet soms erg moeilijk.
Dat is inderdaad de zon. Het wordt tijd dat ze daar eens een zonnescherm ophangen.Ik ga Macy nog even aanmoedigen:Hup Macy persen!!!!
Ja helaas Annetje. Het is de zon. Zo kan Shy Ann haar veulentje krijgen terwijl we kijken en dan nog nietz zien. Arg
Ik krijg de neiging om een paar balen stro in die hoek te zetten...Macy, kom uit die hoek en doe iets nuttigs!!!
ThePast03 schreef:Dan zoekt ze waarschijnlijk een ander hoekje MarijeR *zucht...*waarschijnlijk wel ja...
Shy Ann heeft ook weer wat te eten gekregen. Jeetje zeg snappen ze nu niet dat je Shy Ann niets meer moet geven tot dat het veulen er is.
Of ze geven haar zoveel eten dat het veulen er zo wel uitmoet omdat er eenvoudig weg geen ruimte meer is
Het is dat ze melk heeft, anders zou ik me afvragen of Shy Ann niet gewoon te dik is door het velen eten
Ik krijg de neiging om heel hard BOE te roepen tegen Macy Kom nu eens uit dat hoekje meid! Het is tijd om je veulen te begroeten
De bonte van Freelands loopt aardig hoog met haar staart, maar er loopt iemand in de stal dus daar kan het ook doorkomen.