Gefeliciteerd voor alle drachtige merrie's!
Welkom Valuna!
RivQ, dat is écht balen zeg. Hopelijk heel snel weer een nieuwe kans!
Gefeliciteerd met de dracht LaDonna!
Wat is Fi toch een prachtige merrie, Cynthia. Ik herken overigens hetzelfde bij mijn merrie. Stalgenoten vandaag zeiden dat je 'het al echt begint te zien'. Ze is momenteel gewoon dik.
Setteli, ik hoop dat je snel het wachtbankje op mag! Fijn als merrie's zo duidelijk hengstig tonen.
ynekes, ik laat de mijne sowieso nog eens scannen in september voor een evt. gustverklaring. Zodra ik verandering merk (hengstig ofzo), laat ik haar sowieso scannen. Misschien dat ik eind juli ook nog een keertje pak, gewoon voor mijn eigen zekerheid.
StalMelyn Gefeliciteerd! Mooi beeld zo zeg!
Dais_ ik hoop dat het heeft gepakt! Zelf geen ervaring met vocht in de baarmoeder, maar van mijn dierenarts begreep ik dat het niet per see een probleem hoeft te zijn.
Luna2006 Dat is goed nieuws!
Renske_W, ik wist niet dat je gewoon wat kon bijspuiten? Nooit van gehoord. Hopelijk gauw hengstig. Ik duim voor een goede scan!
Welkom Eve1974, spannende tijd voor jou! Zoals Piarens al aangaf, is het voor jou misschien leuker om bij het andere topic aan te sluiten. Daar worden nog een hoop veulens verwacht dit jaar en kan je wat meer meepraten!
Vandaag was mij een dagje wel. Pien is nu bijna twee maanden drachtig en ik merk toch wel gedragsveranderingen. Ze is een stuk alerter en voornamelijk hongeriger.

De afgelopen week lijkt ze alles te eten wat ze kan vinden. Ze viel vandaag zodanig aan op het hooi, dat ze een te grote hap had genomen en een lichte slokdarmverstopping kreeg. Gelukkig loste dit uiteindelijk vanzelf op, maar ben er wel van geschrokken. Zijn die veranderingen normaal/herkenbaar of zie ik spoken? Voor zover ik weet, heb ik niks veranderd aan mijn routine bij haar. Behalve dan dat ze nu drachtig is.