Gefeliciteerd aan diegene met drachtige merries!
Maylinn staat al dik 1,5 week hengstig. En wel heel erg. Haar plas is echt groen en ze loopt al wijdbeens langs de hengst te flirten

Muisje is bijna 50 dagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Succes voor de scanners.
Pendelen geloof ik niet meer in.alleen mezelf, ben altijd al juist geweest.
![]()
Oh en geslacht is van eerste moment van bevruchting. Het is of een Y of een X die zich versmelt met de X van de merrie. Eigenlijk is alles dan ook al bepaald, kleur ed want dat zit in het genetische pakketje van de 2x32 chromosomen die zich versmelten. Eigenaardig toch wel hoe alles dan al in zo een piepklein celletje zit en uitgroeit tot een veulen.
Diertjec schreef:Als ze nog drachtig was, dan was het een dag of 8 denk ik. Er kwam 2 keer merrie uit. Zal dr een dezer dagen nog een keer laten pendelen.
Vrouwtje die het deed zei dat het een pendel was om te kijken hoeveel kinderen je krijgt en welk geslacht. Pendel doet het dus ook als je niet zwanger/dragend bent.
Kabayo schreef:Diertjec schreef:Als ze nog drachtig was, dan was het een dag of 8 denk ik. Er kwam 2 keer merrie uit. Zal dr een dezer dagen nog een keer laten pendelen.
Vrouwtje die het deed zei dat het een pendel was om te kijken hoeveel kinderen je krijgt en welk geslacht. Pendel doet het dus ook als je niet zwanger/dragend bent.
Wat leuk!! Nooit geweten. Heb je meer informatie?
Edit. Ik weet dat rondje draaien merrie is , heen en weer hengst en stil hangen zit er niks in.
Dus in principe zou ik haar morgen kunnen pendelen. Wijze van spreken