Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fotsy schreef:Linda hilarisch gewoon je kansen oh om mijn vingers van af te likken. Ben nu al weer benieuwd.

Dus die moest gelijk aan de metacam om te proberen de koorts onder controle te houden zodat ze het vruchtje niet verwerpt.. Dustinlover schreef:Ik lees alles bij hoor meiden, maar man wat een drukt met smeren,temperaturen, metacam geven enzovoorts.
Dierenarts is geweest, maar kon helaas niks doen. Zodra ik een zacht plekje voel mag ik met een naald aanprikken om het te laten "klappen". Mijn drachtig gescande merrie heeft het nu ookDus die moest gelijk aan de metacam om te proberen de koorts onder controle te houden zodat ze het vruchtje niet verwerpt..
Ik word momenteel echt geleefd.. Verschrikkelijk..
Caily schreef:Kleurkansen zijn spectaculair, hier is dat te ingewikkeld wegens omstandigheden kan geen calculator er iets mee
Och Rowan wat een horror, ik duim dat de gevolgen minimaal blijven.
XPenny, even terug lezen en reageren op elkaar is wel zo gepast. Hopelijk blijft het ene vruchtje zitten.
een app is handig, alhoewel nog meer uren telefoon niet bevordelijk zou zijn
Draai al even mee in het DBT en af en toe vergeet ik ook wel eens op andere te reageren omdat ik zo'n vergiet ben en pak ik de dingetjes mee die zijn blijven hangen.
. Was nog even spannend, had t eigenlijk niet meer verwacht omdat er vieze uitvloei uit dr vulva kwam laatst, maar blijkt nu toch een vaginale infectie te zijn ipv een baarmoederontsteking. 

, voor bucks een bay tovero merrie en angel een hengst, een silver buckskin appie

Ze heeft 75 dagen bij de hengstenhouder gestaan
Haar blessure is ook weer verergerd doordat ze een flinke misstap heeft gemaakt. Ik zit echt een beetje met mijn handen in het haar. Morgen wordt ze weer gecontroleerd, hopelijk is ze eindelijk hengstig want een maandag gaf ze nog geen tekenen (19 dagen was ze toen) .... het zit niet mee met haar. Niet drachtig worden en haar blessure lijkt ook niet te verbeteren