Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die condities zijn inderdaad helemaal niet zo ideaal.. Welke hengst had je ook alweer gekozen eerst? Tussen welke zit je nu te twijfelen?
Ze staat nu weer lekker op de wei in de kudde ze is wel goed moe...
Ze heeft er wel lang over gedaan om hem af te slaan vond ik. Vorige week vrijdag hengstig gebracht en pas gister afgeslagen.. genot zoeker is ze haha! Dus nu een afspraak maken om haar te laten scannen voor de 18 dagen. Ik hoop heel erg dat ze drachtig is, ik ben in iedergeval niet van plan weer helemaal naar Belgie te gaan als het niet gelukt is, dus dan moet ik heel diep gaan nadenken hoe en wat dan.. Maar hoop er niet over na te hoeven denken..
Iemand enig idee of dat zo snel kan na afstoten van een vruchtje/hoe snel dat weer kan? Ze is maandag namelijk nog drachtig gescand...
hinte schreef:Marije, Dat klinkt behoorlijk intensief maar wel heel erg leuk. Ik kan mij goed voorstellen hoe trots je op je 3de generatie bent. Mag ik vragen hoe lang je al bezig bent? Het moet bij jullie met hengstige merrie's en hengstjes wel een enorme hormonen toestand zijn

1600 euro per rietje?? Wat een geld!
) maar daar staat hij inmiddels ook al wat weken dus de overgang naar te veel of weinig gras kan het haast niet zijn...
)
Geen echte stress opgemerkt verder...
Fotsy schreef:oeie marijer Lizzy ook verworpen, ga je ze nog opnieuw laten dekken?
hoe is het met Cookie?

wel draagt ze haar staart steeds nog wat scheef, maar dat heeft ze de laatste maanden van de dracht ook steeds gedaan.